Rene - Et ikke helt almindeligt liv.

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

DET var pokkers. det var sq meget heldigt at jeg lige loggede ind her og opdagede en føsdags hilsen.

Det varmer !!!!

/renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

vand i åen.. Eller hvad man siger.

JEG vil sponsoreres.

jeg har så læst lidt på "det der indernet" og fundet ud af det er en god idee at lave en reklame for en selv

Så her er den

http://www.renekim.com/hvemerrenekim.pdf
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Her er så den nyeste produktion fra min side af, Se den, det er to video´er




Se videoerne i træk, jeg kan ikke lige få en playliste til at virke her.

Først i mod nye haller
også opgivenhed

/Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Hvis tiden var en anden..
hvis jeg nu var en anden
men f*ck det der findes en der kan leve mit liv
det må jeg sande.

Hej, og velkommen til den del af lydmaskinene der er ringest vedligeholdt.
nemlig

ReneKim´s Blog

,, og hvad sker der mon så ???

Aling og ingenting.

Jeg røg på riget i forbindelse med min sygdom, fik medicin, fik det bedrer og røg hjem.
og hvad gør vi nu, lille du .........

hmmm, mit mentale helbred skaber sig, kan sq ikke administrerer at rende rundt og passe mig selv,
jeg er vant til liv omkriing mig
Jeg har det .: Jeg skal da på højskole.
Så tænkt så gjort, afsted med mig.
Den gang til fyn ryslinge, Nærmerer betegenet ryslinge innovationshøjskole.

ALT ALT ALT ALT for fedt, for,, i tror det er løgn, men her kan folk rent faktisk bruge mig til noget,, uden jeg nødvendigvis skal passe ind i en eller anden kasse.

Jeg hygger mig, laver lidt billeder, spiller lidt live, laver lidt video.

Også vil jeg til berlin !!! sq
det kommer sig af vi var på en tur for en uges tid siden.
Der var vi først oppe hos kaospiloterene. Der fik vi et foredrag omkring hvad det egentligt var for noget
Der kaldte jeg det så for en fis i en hornlygte (fart in a flashlight).
Derefter var vi på institutet for X i århus. ALT for fedt miljø.

Disse to ting satte gang i tankerne hos mig,
på den gode måde altså.
jeg sad og filosoferer lidt over mit liv,, jeg har ingen børn, ingen kærste og den ting der betyder mest for mig er mine 4/4, min techno.
Begge dele, en kaospilotuddannelse. eller det at flytte til århus og blive en del af projekt X var meget tilloggende,
MEN
hvad gøre rene rigtig overskudsahtig og glad
Ja, nemlig, TECHNO !!! ergo jeg skal da til berlin og lave musik, sq

så det er planene lige nu.

Idag hev vores fotolærer, Nikolaj så fat i mig. du skal se det her , sagde han
Frem tonede natholdet fra i går aftes så frem... bla bla bla,, en meget speciel mand,, bla bla bla
Frem tonede så min forstander..et videoklip han har lagt på "Tuben"

WTF ??!!?!??! Tyge on air,, det er sq fedt.

så vi har været lidt på den anden ende idag

jeg lavede lige en lille video ..

den ligger herunde.

ellers

HÆNG PÅ !!!!

Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Rømmer sig, bryder ud i sand, såkaldt SKIDTsang !!!
SNEFLOKKE KOMMER VRIMLENDE OVER STI OG TRIMLEND !!!!!

Så det sq jul, ja næsten !!

jeg er sikkert og trygt hjemme fra højskole, DOG

JEG MANGLER MIN KONTROLER (akai apc 40)og jeg skal spille Tirsdag i High end tentacles, Kbh (den 18 dec)
Nogen der kan hjælpe mig ?? PLEACE PLEACE !!!

og sporten kort

Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Lykkens Pamjulefis...
DET er sq mig i disse dag.

Jeg sidder lige pt på mit nye "hæng-ud-sted" Jyderup Højskole
Den ligger i jyderup(suprise suprise !!!) og er igang med at starte op (Højskolen altså)
OG JEG ER SQ MED !!!
Har den ultimative position som NAR. Før i tænker en masse over det, så tag at tjekke defination ud af en nar på wikipedia... en der er i sin fulde ret til at påpege tingene ingen andre må, kan eller tør. Det er rent faktisk fedt.
Det er Poul henrik, min gamle forstander fra engelsholm, som er ved at starte noget ny og MEGET MEGET bedrer !!!!
mit heldbred... Tør jeg ej at skrive om..... elller *gh* Det er skidt, har ingen styrke, kort sagt SÅRN NOGET LORT !!!! MEN jeg er gået igang med intensiv træning og JEG VIL !!!!
Jeg sidder lige pt og nyder mine nye monitorer, Equator D5 !!!! De er, med mine ord, ReneKim kompatible. De klipper ikke når de før tæsk. Lydem bliver præset bevars. MEN f*ck det er vildtt
Her på højskolen er der nemlig faldet en appelsin ned i min nar-hat. High End Tentacles er nemlig flyttet ind. så jeg har såmønd loftet fyldt af gear jeg bare kan hygge mig med. HVOR SYGT ER DET !!!!, Moog, jomox, electron.. Jeg begynder sq at svede ved tanken !!Det er meningen at de elever der kommer her får muligheden for at pille ved vikeligt gear, og ikke kun en plugin på deres DAW

Jeg skal spille koncert på lørdag, glæder mig, ReneKim har fået styr på sit lort !!!

Så drenge og piger.. det er ikke rigtigt meget andet at sige.
Alt godt kommer til ham der venter på det.
og
KARMAloven virker !!!

JEG GLÆDER MIG !!!!

KH og hippie lauvvvvvv
ReneKim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Glitch.....

Se, det er en del af techno jeg ikke fatter at lave selv. men jeg har stor respekt for dem der kan.
jeg ænder altid med at lave noget med en bass,en lead og 4 til gulvet. good old renekim, u might say
Nå man sidder og lytter er det ufatteligt detaljeret. Jeg vil gerne vædde på det er noget med en kode man skal knække
og så kan man lave det så kan man lave det.
Jeg gik engang på højskole med en fyr der lavede det. ellers lavede ham Imho meget dårlige 4/4 acid.
det kunne han sq ikke, men det der med at klippe lortet op, smække det ind i sin favorit daw, og give den gas. DET kunne han sq
en dag kom jeg op på hans værelse, han var midt i et nummer. Det kørte så 999 Bpm, WTF, men det lød bestemt ikke sårn
jeg undrede mig i mit stille sind.
Personligt kan jeg mit shit,men har da haft ADSKILLIG diskutioner med folk dng apex twin, som om der er gået rigtigt megete jazz i den.
Det er jeg altså ikke helt med på. hvis man lytte til noget apx ligger der tit to lag i hans musik, og det er måske koden, jeg ved det ikke

https://soundcloud.com/noianiz/noianiz- ... incl-video
Her er lige et nummer lavet af Noianiz fra århus, smukt smukt

Kærlighed
/Rene
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Det der med focus, Den er godt nok svær.

Jeg vil frem med min musik, det der gør mig til mig, det de fleste kender mig for.
såhhh.. jeg tog her på jyderup Højskole (It´s all in the coffee !!!) for her ville jeg da få fred og focus.... troede jeg.
Den første aften fik jeg definationene på hvordan jeg skulle indgår i teamet, jeg skulle være NAR.
Først tænkte jeg ,, What The f*ck er det her ?? Det mener de sq da ikke.PH (Poul Henriks, forstander for foretagnet) kikkede på mig.
Rolig rene, Nares rolle er vigtig, det er ham der kan sige de ting folk ikke tør. han er den gennemgående person i næsten alle Whilliam shakespears stykker. Jeg røg ned og gik på wikipedia og tjekkede op, Ganske Rigtigt. En nar er rent faktisk en vigtig person, en datides whistelblower.

så den er rent faktisk kool, fandt jeg ud af,

Tiden gik og jeg ringede til en af mine gode venner. Han hedder Ole og er chef/indehaver af High End Tentacles.
Jeg begyndt at fortælle entusiastisk om stedet,de fede mennesker omkring mig, og alle de muligheder jeg har.
Pludselig sige ole tørt.. skal High end ikke flytte der op i en månedes tid ?
øhhh bøhhh, det kan da godt være , du skal lige snakke med PH om det.
de snakkede kort sammen, og en aften kom ole med en kassevogn,,, FYLDT MED GEAR
jeg M_Å_B_E_D_E, der var alt det jeg havde drømt om som lille dreng. Den ene fede moog efter den anden,, listen er endeløs.
Ole smilede over hele krøderen og sagde så til mig. Pil rene, se hvad du kan, kom igang.
Jeg var lamslået, rent faktisk så lamslået at jeg først igår flyttede mit kontor (Min computer, mit et og alt) ind der.
Ole er nu en fast del af teamet her, han skal være med til at få højskole til at flyve,
Der har været møde med ham, PH og jakob rask (læreren på elektronisk) det bliver meget meget meget spændene.

For et par uger siden ringede jeg til min gode ven peter fra leasy og fik fat i et sony spejlrefleks kammera.
Det tog fede billeder, jeg var rent faktisk tilfreds,, indtil... jeg prøvede at skyde video med det.. f*ck det lignede en abe der brækkede sig i en postkasse. Jeg ringede til peter og spurgte hvad han ellers havde.. han havde et Canon 60D... jeg tænkte lidt,, ja rene du skal betale til du bliver en gammel mand under alle omstændigheder.. LET´S ROCK. jeg byttede til det i stede så nu har jeg et 60D og imellem os,, det er f*cking AWSOME!!!!

men det var focus vi kom fra,, tror jeg,,

Fremtiden er LAAAAAAANG og lys og karma existerer !!!

kærlighed !!!!
/Rene
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Godaften.

SUUUUUUGH !!!!!, tager et hiv på min elsmøg.
har lige leget "fluen-på-vægen". Det der sker når jeg ikke får nikotin, så bliver jeg grænseløst narkoman-agtig,
Problem : jeg har for et par uge siden mistet to flasker røgvæske med nikotin i. Stort problem på det tidspunt. men ikke værrer end at det kunne løses med en tur til den lokale dealer (den lokale købmander der sælger væske med nikotin i (PISSEULOVLIGT I DK), Desværrer er tiden rimeligt fremskredet på måneden så der er gået renekim-finance i den, hviket betyder at jeg har cirka 0 kr på bankkontoen.What to do, gode dyr er rådne. f*ck f*ck f*ck, Hey, idee. jeg sætter gang i den stor eftersøgning. DE FLASKER MÅ VÆRE HER !!!.Jeg har så fået det PÆNESTE værelse, ordnet mit vasketøj, ja, you name it, alt er ryddet op MEN ingen væske.. Så her til aften begyndt det at krase RIMELIGT MEGET i mig, havde ingen normale smøger eller noget. Jeg beslutede mig til at udvide min eftersøgning til også at omhandle RESTEN af højskolen. ikke en sten er forblevet uvendt. ALT er gået igennem, og resultat !!! JEG FANDT SQ EN FLASKE !!!! alt for fedt, tillykke til mig.

i sidst uge var jeg ved at tage nogle fotos til en annonce angående elektronisk musik..
det gik godt, fede fotos
Pludseligt..
--BUMP--

NEEEEEEEEEJ... mit nye cam !!! ARGGHHH
jeg rendte over og samlede det op- tjek tjek tjek,, Pyyyha,, det virker..
så i fredags ville jeg lige lave en lille video, river fat i camet, tænder det og skal lige zoome ud,,
også skal jeg lige zoome ud
også... What the f*ck,, den sad urokkeligt fast,,

nåh,, lad os se om det kan focuserer..
det kunne det så ikke,,
HELDIGVIS er der fedtmuleforsikring på det, så nu venter jeg bare.. ny linse

den 25énde bliver det afgjodt,, afgjordt om jeg er med i karrierekanonen,, DET er godt nok spændene, jeg har lyttet lidt til de andre på siden, de andre bands... en masse VELPRODUCERET rock /Hørt før dog, men lækker lækker produktioner Non the less), en masse i samme kategori som mig, dog er det af den "normale" / hørt før skuffe
Jeg håber sq de vælger mig,, jeg skilder mig sq da ud og jeg vil mene mit lyder velproduceret.

Elektro13
Vi har lige haft weekend her, med folk og koncert.
det startede lørdag, folk blev hevet med op i troldmanden hule /high end tentacles domaine, med alt gearet/ og de blev blæst væk, der blev pillet og leget med alt udstyret. Jeg var dog ikke med (det er min hverdag--KORS det lyder selvfedt ) jeg gik ned og øvede mig istedet til aftens åbne scene. Efter det var der frokost, folk hygge sig, spidst godt også var det tid til "clinik" med spejderrobt. Det var lidt anderledes end normalt, for han samlede et nummer og skildet der ikke ad som man normalt gør.. Det var sjovt at se hvordan en anden arbejder med abelton , HELT andetledes end jeg.
snakken gik højt bagefter og vi hørte hinanden musik. Specielt var der en meget ung deltager, 15 år gammel, han tog vist røven på alle
godt nok var det harddance, men rimeligt godt ramt rent stil mæssigt, han bliver sq dygtig hvis han hænger i.
desuden var der en anden fyr der spillede et track som lød som nosajting, det var sq fedt-
Så var det tid til aftensmad
OGSÅ aftens koncert !! emil de wall og spejderrobot med deres Crash and Compute.
JAAAAAAAA 4/4 Tæt på mit hjerte.. dejligt. lyt til deres k-sound og new normal, fede numre.
bagefter var der åben scene ,, og jeg var først..
jeg stille mig og spillede mit "lille" sæt,, 10tusinde volt, posibel og orgasm, DET bragte lykke,, især når folk midt i det hele begynder at sidde og råbe 10tusinde volt. så bliver jeg sq overrasket !!
det var jo åben scene, så jeg var ikke den enste,, vores unge ven fra før sad og hentede app´s til sin ipad, flækkede et nummer sammen og spille det live med det samme,, det er godt nok vildt, det er det nye, ren spontanitet.. Mind u, den unge fur skal nok nå langt.
Så kom aftenes overraskelse,, en uanmeldt deltager stille sig og fremføre en produktion han har lavet. ikke just direkte 4/4 men DAMN det var sjovt og latteligt catchy.. schokobana.
jeg gik til ro ved 2 tiden, men jeg var ikke den sidst-
om søndagen blev der nørdet i troldmandens værksted spidst forkost og taget afsked
alt i alt .. EN FED WEEKEND !!!

os interne på højskole evaluerede arrangementet om aftene, og det var også hyggeligt !!!!

Resultat.. vi skal SÅ MEGET holder en elektro13.2 SNART !!
mandag var jeg GROTESL kvæstet, men jeg var nu ikke den eneste,, jeg er først blevet menneske idag.

Hæng på !!!
Rene kim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Så gik der tid med det,, vi fik noget at bruge tiden til..........................

i kender det.. 1..2...3... og væk er ens focus,,,

ahhh, ikke helt,
jeg har brugt tiden på at gøre mig klar. Klar til min eksamen. Eksamen i hvad tænker de fleste nok. Jeg går jo ikke i skole.
Min eksamen foran et live-publikum såmænd. Jeg har prøvet at spille live før, bevars bevars, men denne gang var det sq sårn "rigtigt" agtigt.
Det gik NED på Stengade(spillested i Kbh) egenligt skulle jeg bare prøve men det endte sq med at jeg skulle spille til deres DISTORTION-arrangement.
jeg satte mit nummer op, øvede det igennem, og Følte mig klar.
vi kommer der ind, mit crew og jeg. jeg havde en gammel kending med, Min ven stig, Som i sin tid var med mig dengang jeg hed ref og var til live contest.
Vi havde lavet en sej introspeak hvor han præsenterede mig som en boxer bliver introduceret.
Det gik FEDT. folk hujer og er med,, der bliver piftet og klappe,Stig er god til at piske en stemning op.
'Jeg starer mit først nummer,, Der kommer aftens først chok,, f*ck det var HØJT,, der var BAS overalt oppe på scene. Jeg storsmilede. Det var fedt.
Vi kommer godt ind i andet nummer(nattergalen) og DER går det galt....jeg bliver for energisk og får skubbet til min kontroller,, SLLLLLLLAMMM . den lander nede i monitoren foran mig,, men,, Stig griber den,, begynder at sige ,," Renekim er forvild, han smadrer alt omkring sig, man kan ikke tæmme den man,," og det var mit held. Jeg fik tid til at samle min kontroller op,, Tændte den,, ingen rspons,, tændte den igen,, ingen respons.. FUCCCCK !!!
Nå,, jeg kender jo mine numrer,, Igang med at afvikle fra min computer.. med en finger på muspladen..
DET GIK !!!!
Det endte med at folk stod oppe på scene og dansede
Det var HELT VILDT !!!


Så alt er godt.
nyd sommeren og
MASSER AF KÆRLIGHED !!!!
Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Alt er godt.
Højskolen er rent faktisk startet nu.
vi er et nørdhold på 8 og det er røvhyggeligt
har senest lavet projekt hvor vi i grupper skulle lave en remake af the chemical brothers Star Guitar.
Det var sjovt. Jeg endte med at lave en remake hvor i mig og min medelev kun brugte vores stemmer.
Resultatet blev FEDT !!
så er jeg begyndt og lave noget nyt.
unboxningvideoer og How is it in use Videoer.
første produkt er
Equator D5.

der kommer en How to use... senere



indtil da

HÆNG PÅ !!!
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Thehe.. Det er S_Y_G_T lang tid siden jeg har smidt en opdatering til mig blog..

Hvorom alting er...

Bor i jyderup, på JyderupHøjskole
Har kvinden i mit liv. hun hedder judith og bor i aalborg.
Har udgivet mit første album, ORIGINAL
har lavet et nyt forretningskoncept der hedder gearnørderne.

Så som den aktive bruger kan se, har jeg travlt .. eller noget

Gearnørderne.

Mit koncept.
jeg synes ibund og grund at der mangler nogle ordentlige tutorials,hjælp og råd.
det har jeg nu tænkt mig at gøre noget ved.
jeg har lavet gearnørderne. ikke for at tjene penge, M_E_N for at hjælpe.
jeg har fået en aftale i hus med udstyr. Så jeg rent faktisk kan købe det til forhandlerpriser.
med henblik på vidersalg,
ideén er gangske simpel. Man laver to videoer med nogle produkter man selv bruger. som man kunne tænke sig at sælge.
hmmm,skal have lavet en hearnørderne-kanal på youtube
dem sender man så til mig, og jeg lægger dem online der.
når man så afgiver en ordre på gearnørderne, kan / skal man skrive hvorhenne man har set videoen, hvilken gearnørd der har anbefalet tingen.

Jeg er meget i startfasen, så råd og ideer modtages gerne.

Ellers... Elsker livet,min kærste og har det fantastisk

/ReneKim - TECHNO !!!!
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »



Går ud fra du har styr på alt det formelle med moms og årsregnskab?

Og så lige et godt råd:
Tænk dig om inden du låner penge!

Jeg kan godt hjælpe dig med at regne på forskellige finansierings-alternativer hvis du virkelig er seriøs med din webshop.

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Hey hey og glædelig søndag.
Jeg søger en husvogn / camping vogn til perioden NU fremtil september/oktober
Den skal stilles i hundested i en kammarats have.
Grund : jeg skal spare penge sammen til indskud så jeg kan få et sted at bo.

Pris :kys på panden eller ligende, kort sagt - billigt

Hjælp mig, hjælp mig og HJÆLP MIG


Inden der er nogle der siger det. Det er IKKE en option at flytte hjem.

Håber på det bedste

HÆG PÅ !!!
/renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2123

Indlæg af raoul »

Lynæs camping plejer at have gamle vogne til salg

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

LOOOOOOOBG timw... Damn, lille kort update
sidder i Casa del Renekim. min egen lejlighed i jyderup
og så har jeg lavet en webshop

her er mit seneste Bræ !!!! god røv og god weekend

Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

Goddag mine hr. & damer.
Så er det tid til at kikke lidt på året der er gået.
hmmmm
Så er man her.
Sidder i Casa del ReneKim.
Min hybel i Jyderup,vestsjælland.
Sq Rart med ens eget sted. Er dagelev på Jyderup Højskole, som jeg rent faktisk har været med til at starte.. Wauuuw.
Jeg har fået gang i min elsmøg på et stabilt plan. sq smart, ikke noget med at købe 40 Cigaretter om dage. det er sq økonomisk.
Fået gang i min webshop(Gearnerds.dk, gearnørderne) sammen med Stig, Det bliver sq spændene hvad der sker med den i 2015
Skal bruge det næste år på at få ReneKim, mig, ud at spille lidt. Lang sejt træk om man vil.
No WoMan no cry, som kære bob synger. ingen damer her.. ,men det er en helt anden historie.
Det er egentligt sjovt. men jeg har det GODT(det er ikke det der er det sjove) Når jeg har det godt, bruger jeg sq ikke så meget tid på nettet,, tankevækkende.
Nå.. nu er der nogle timer til.. så er det sq 2015.. Spændene og GOD NYT ÅR til alle !!!

......hey, inden jeg smutter,, Har du husket at træne, Træne til det her pokker der kaldes Jul og nytår ?
ellers kan det nåes endnu. stadig et par timer endnu.
her er en lille instruktionsvideo.
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Medlemsavatar
renekim
Medlem
Indlæg: 286

Indlæg af renekim »

2 År.. Næsten.. DAMN
Life is what happens whil...Your are surfing TO MUCH PORN on the internetZ
Fakta !!! jeg har det i bund og grund godt.
Stoppede på Jyderup Højskole i august sidst år..
hov.. der røg mit sociale netværk... nåh men jeg smutter da bare over til.. nå nej.
JEG SIDDER I f*cking JYDERUP !!
jeg ELSKER min lejlighed.. Det er bare noger knapt så fedt at den ligger HER.
og det koster 130 Kr hver vej med toget....Nå, jeg finder på noget amdet.
1. Jeg er begyndt noget nyt. at tage billeder.. får sq skyld for de er gode
her er de. https://www.flickr.com/photos/renekimdk/albums
i sædvanlig renekim stil .. spredehagl i alle retninger.
udgav mit andet album Navlepilleri i marts 2015
laver sq ikke så meget musik for tiden.. men det kommer sq, fået opgraderet til live 9 med max, så der skal nørdes !!!
Er med i styregruppen der har kaldt til Stiftende Generalforsamling med henblik på at oprette Elektronisk Musik Danmark.
link til event her https://www.facebook.com/events/1155860234493850/
Så lidt sker der da.. det gør der jo altid.
hvad fremtiden briger.. i dont know.. men det bliver sq fedt.. og og og. glemmer sq helt.. nu jeg sq voksen, rundede de 40 i juni.
Lev livet !!!!
/Renekim
Mr. Rene Kim
[color=#FF0000][b]Protector of the F_R_E_E Spirit[/b][/color]
[color=#BF0040][b]Yearh !!![/b][/color]

Nyt svar