Tråden hvor alle kan undre sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Re: Tråden hvor alle kan undre sig over hvad som helst!

Indlæg af Madelaire »

ThomasRiem skrev:OK... og nu undrer jeg mig over, hvordan AvS regner med at få bæ på hagen som en del af sit hverdagsliv..? :shock:
Din undren fortæller mig at du enten ikke har børn eller bare har glemt hvor uhandy og uhygiejniske de var som babyer. Første gang lærer man at barselsfuldskæg er no go. Så barberer man sig. Og så lærer man at der er andre steder, der er værre end hagen....

Jeg undrer mig over at alle årets sommerdage (indtil i dag) er faldet i weekender og på helligdage. Det er virkelig fedt, men hvad er odds'ne lige for at det rent faktisk sker?!

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg anlagde fuldskæg under min første barsel, og det lever stadig her, hvor min anden barsel er overstået :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Imponerende!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Smittefar skrev:Når man lørdag får både mail og SMS fra Elgiganten om at den planlagte levering må udsættes fra onsdag til torsdag, så ærgrer man sig lidt.
Når leveringen så kommer mandag, så undrer man sig lidt.
Jeg har lige handlet bil, og da sælgers kone ikke var hjemme ville de eftersende nøgle nr 2, jeg kunne se på brevet at det var sendt som quickbrev, det tog Pestnord 10 dage... REALLY!!!!????
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er imponerende
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Skærmbillede 2017-06-22 kl. 13.40.11.png
Der er da vidst nogle der har glemt at lave kvalitetssikring på deres kode.. Og så hos et stort firma som Codan? :-P

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Samme hos IF, 3, Sparkron,.Ikano, samt mange andre
/Dub

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Hvad hulen betyder det?

Billede
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

At du ikke må parkere på hele parkeringspladsen.. Hahaha wtf?

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

At man ikke må standse, hvis du holder i begge retninger på samme tid
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Det er tysk. Det er forbudt!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Genialt skilt :-D

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »



But why? :shock:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nej hvor fedt :-D

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg syntes det er mega fedt, jeg ville være mere interesseret i kulturelle instrumenter hvis de som her spillede noget der ikke betragtes som underligt/fremmed... Men hvis man kunne mute sangmikrofonen fra trommeslageren ville det gøre det super godt.. (de lyde hun laver, bidrager ikke med andet end underlig kultur)

#smagsdommer-out..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Det du kalder "underlig" kultur er en tradition, som går længere tilbage end det meste vi kender.
Det svarer til at sige, at japanere taler et underligt sprog og det ville hjælpe DEM meget, hvis de talte dansk. Så ville du kunne forstå dem meget bedre:)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg har ikke behov for dansk, bare engelsk så vi har et fælles udgangspunkt, jeg beder dem jo heller ikke spille Kandis.
De fleste traditioner/kultur som f.eks. Hjerl hede er da også mega latterligt, det er kun spændende historisk, men jeg forventer da ikke at se folk derinde med bylder og manglende tænder.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:But why? :shock:
Jeg spørger også hvorfor, det er ikke alt man skal, "fordi man kan", eller tror man kan,..

Jeg oplever lige som Hald vokalen, eller skrigene, eller hvad vi skal kalde det, som anstrengende,..

Jeg syntes der skal være plads til mishags-ytringer uanset om de er politisk eller kulturelt "ukorrekte"

Som en sagde til mig engang: "nåhh, DUB, er det ikke det du tit hører der lyder som gummisko i en tørretumbler" :shock:

Teksten fra Back in Black er ret simpel, måske er det bare denne oversat til japansk :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Hald skrev:Jeg har ikke behov for dansk, bare engelsk så vi har et fælles udgangspunkt, jeg beder dem jo heller ikke spille Kandis.
De fleste traditioner/kultur som f.eks. Hjerl hede er da også mega latterligt, det er kun spændende historisk, men jeg forventer da ikke at se folk derinde med bylder og manglende tænder.
Du går glip af rigtig meget med den indstilling - well hakkebøf smager jo godt hvergang:)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

gs-dk skrev: Du går glip af rigtig meget med den indstilling - well hakkebøf smager jo godt hvergang:)
Ja du har sikkert ret, det sker også at jeg prøver nye ting drevet af nysgerrighed, hvorefter man så høfligt man kan spytter sushi'en ud af munden igen.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Its a small world... for nogen... :-)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

På den anden side, folk der bitcher andre for mangel på rummelighed, fremstår i mine øjne selv som manglende rummelighed :-)
/Dub

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Kan det hackerangreb, som er igang pt. med ransomware, have indflydelse på internettets hastighed herhjemme? Synes nettet i dag, både på mit arbejde og herhjemme har hørt langsomt og en smule ustabilt, men det er måske bare sammenfald.

Medlemsavatar
ZoSo
Medlem
Indlæg: 938
Sted: København

Indlæg af ZoSo »

Jeg kunne intet finde der lød godt i den japanske ac/dc ting. Jeg har oven i købet brugt ca hele 30 sekunder på at spole rundt i den.
Senest rettet af ZoSo ons 28. jun 2017 20:45, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ja det er ikke utænkeligt, om ikke andet kan DNS serverne der fortæller dig hvilke IP adresser der gemmer sig bag internet domainerne godt være belastet hvis en masse ekstra trafik pludselig "holder fest"... Det kan også være at der bliver scannet lidt dybere på de pakker der bliver sendt i denne periode hos nogle udbydere.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar