Waves SSL G-Channel- Limited time only $29

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Waves SSL G-Channel- Limited time only $29

Indlæg af SustainerPlayer »

Stærkt omdiskuteret her på lydmaskinen. :-D

Køb den før din nabo - første gang som enkelt plugin:

http://www.waves.com/plugins/ssl-g-channel

Lidt om forskellen på E & G channel: http://www.waves.com/ssl-e-channel-or-g-channel

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg burde nok købe G-channel - Den lyder som om, den er mere mig end e-channel, som jeg allerede har. Meeeen jeg har opbrugt grejkontoen pt. og i virkeligheden kan jeg jo bare bedre lide Waves F6 :P
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mikkel Kå
Medlem
Indlæg: 504
Sted: 5700

Indlæg af Mikkel Kå »

Den har jeg lige købt - kan godt mærke jeg falder i med begge ben mht de der billige plug-ins, som jeg ikke helt er sikker på hvad kan eller hvad jeg skal bruge til. Er der noget der hedder "Kryptonit-effekten"?

Det er sådan en slags fredags-slik for voksne - unødvendigt og uimodståeligt, skamfuldt og berusende på samme tid.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mikkel Kå skrev:Det er sådan en slags fredags-slik for voksne - unødvendigt og uimodståeligt, skamfuldt og berusende på samme tid.
Er dog trods alt holdt op med at købe basic EQ's, comp, limiter, og myre-kneppende mastering ting jeg alligevel aldrig burger, eller forstår :roll:

Findes der artikler om en god terapiform ? evt en selvhjælpsgruppe ?

Jeg køber stadig for meget sat i forhold til min tid og hvad jeg reelt får brugt, (fuldtidsjob ved siden af og 117 andre projekter),..

Jeg tror når man køber noget så er det en form for aflad, eller "nu skal jeg også snart igang", "jeg har fortjent det", eller "får brug for den senere",..

Problemet er bare at "senere" kommer aldrig, med mindre man måske har en forventning om at blive 540 år gammel, (ligesom Noah),.. :dollargrin:

Måske bare en drømme-tilstand om hvordan man syntes tingene burde være rent tidsmæssigt

Trods alt er der da droslet ned her, men der er et stykke endu, sgu,..... suk !
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg har det lidt på samme måde. Jeg køber meget mere, end jeg reelt bruger, og jeg burde bare blive bedre til at bruge det, jeg har.

Jeg springer den her over - men hvis SSL buss compressoren kommer i et lignende tilbud, så vil jeg ikke kunne modstå den.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Smittefar skrev:
Jeg springer den her over - men hvis SSL buss compressoren kommer i et lignende tilbud, så vil jeg ikke kunne modstå den.
Det tror jeg den gør, men du kan også bare nappe G- Channel og opgrader så du får buss compressoren billigere har jeg ladet mig fortælle! Om buss compressoren kommer på tilbud er rent gæt fra min side, men jeg har dog viden der ihvertfald kunne tyde på at det er muligt!
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nå, jeg hoppede sgu i. Jeg mixede lige et trommesæt med den i går. Det kan jeg sgu ret godt lide. Den giver en ret punchy og gritty trommelyd.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mikkel Kå
Medlem
Indlæg: 504
Sted: 5700

Indlæg af Mikkel Kå »

Smittefar skrev:Jeg har det lidt på samme måde. Jeg køber meget mere, end jeg reelt bruger, og jeg burde bare blive bedre til at bruge det, jeg har.

Jeg springer den her over - men hvis SSL buss compressoren kommer i et lignende tilbud, så vil jeg ikke kunne modstå den.

https://www.waves.com/plugins/ssl-g-mas ... nt-cm-2017

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

JA TAK - Den er købt med det samme - Det behøver jeg ikke engang overveje :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar