Waves SSL G-Master Buss Comp - 29 usd.

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Ruun
Forum Donator
Indlæg: 114
Sted: København Ø.

Waves SSL G-Master Buss Comp - 29 usd.

Indlæg af Ruun »

A dream is A dream is A dream….

Medlemsavatar
MarkBass
Forum Donator
Indlæg: 358
Sted: Nyborg

Indlæg af MarkBass »

Har ventet på den længe... nu er den købt. Hos JRRSHOP til 26$ btw... :-)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

prøver alvorligt at modstå fristelsen for at få den sidste del af SSL-pakken.. men jeg har The Glue allerede, og Waves SSL E og G-channel var en skuffelse, synes jeg..

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

metal skrev:prøver alvorligt at modstå fristelsen for at få den sidste del af SSL-pakken.. men jeg har The Glue allerede, og Waves SSL E og G-channel var en skuffelse, synes jeg..
Dejligt når man kan spare nogle penge :-)
MogwaiBoy skrev:
Mind Riot skrev:The Glue... sounds a bit cleaner
Thank you - that's all I needed to know :tu:
https://www.kvraudio.com/forum/viewtopi ... 2&start=15
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg er ligeglad med hvad forskellige selvbestaltede eksperter på KVR synes. Jeg har aldrig set en prof mix tutorial, hvor Waves SSL Bus compressoren ikke er blevet brugt.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:Jeg er ligeglad med hvad forskellige selvbestaltede eksperter på KVR synes. Jeg har aldrig set en prof mix tutorial, hvor Waves SSL Bus compressoren ikke er blevet brugt.

Hvordan står det til med humør-barometret i dag ? :-)

Each one teach one, at nogen vælger at definer en tutorial proff, eller ej, er da lige så uvedkommende og intet-sigende, hvorfor skulle jeg købe det ?

KVR kan godt være noget ævl, helt bestemt, men også det modsatte, her gælder det om over tid at lære de forskellige postere at kende,..

Men i grunden var det nu bare en kommentar til metal's kommentar, og den konklussion han så rigtigt var ved at drage allerede

En velsignet dag ønskes alle :-)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

metal skrev:prøver alvorligt at modstå fristelsen for at få den sidste del af SSL-pakken.. men jeg har The Glue allerede, og Waves SSL E og G-channel var en skuffelse, synes jeg..
Håber det lykkedes :thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Humøret er helt i top.

Jeg synes bare, det er fjollet ikke at anskaffe sig de ting, der rent faktisk bliver brugt ude i verden, når nu de ikke koster ret meget :)

Der findes altid en eller anden forum poster, der synes, at et eller andet obskurt plugin er bedre end det alle de andre bruger ;)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev:Humøret er helt i top.

Jeg synes bare, det er fjollet ikke at anskaffe sig de ting, der rent faktisk bliver brugt ude i verden, når nu de ikke koster ret meget :)

Der findes altid en eller anden forum poster, der synes, at et eller andet obskurt plugin er bedre end det alle de andre bruger ;)
Super, ja, prisen er da til at overkomme om ikke andet :-)

Nu havde han jo "The Glue" i forvejen, de to regnes vist "on-par", er man på bar bund er tilbudet nok nærmere højre-benet,...

Mange andre super gode tilbud iøvrigt, f.eks. AR-plates, og Reel ADT,... også knap 26$ hos AD

Husk eksta gratis plug når der handles for over 80$

Det er registreringen hos waves der tæller

Fristen er rykket til 4 december
/Dub

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

DUBTEMPLE skrev:
metal skrev:prøver alvorligt at modstå fristelsen for at få den sidste del af SSL-pakken.. men jeg har The Glue allerede, og Waves SSL E og G-channel var en skuffelse, synes jeg..
Håber det lykkedes :thumbup:
Yes, for en gang skyld :)

Medlemsavatar
madsmac
Forum Donator
Indlæg: 976
Sted: ca. midt i udkanten

Indlæg af madsmac »

Har købt flere ting hos Waves gennem tiden, og været glad for dem, men er stoppet helt med dem igen.

Jeg synes deres "gidsel-politik" med ekstra gebyrer for opdateringer er et nummer for groft. Hvis det så var en mindre pris, eller en lille procentdel af pluginets værdi, var det til at diskutere, men det jeg har oplevet, har fået mig til at stå af.

Tilbage er så en sød lille samling af plug-ins på min konto derinde, som ikke kan bruges mere før jeg betaler "løsesummen" :wink:

Kald mig bare en sur gammel mand, men jeg synes altså det er for meget!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mine er tudse-gamle ,.. men kan stadig bruges ,.. ingen tvang mht at opdatere

Men ja, det stinker,.. ved størrer OS-update ville jeg sikkert miste alt

Måske ville jeg så bare gen-købe de få vigtigste på udsalg, (det vil sikkert bedre kunne betale sig),..

Og så iøvrigt bevæge mig bort fra firmaet hurtigst muligt

Kan ikke huske hvor store deres gidsel-gebyrer præcis er, man kan da huske at det bestemt ikke drejer sig om en detalje,.. :(
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg tror WUP er et større problem for folk på OS X. Det er mit indtryk, at laves en VST til at virke på Windows 7, ja så virker det også på 8 og 10.
Men jeg ved selvfølgelig ikke en fløjtende fis om det samme gør sig gældende for OS X. Dog virker det som om, at firmaerne skal udgive nye versioner der virker til det nye OS, når vi snakker Mac.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg undlader også at betale til WUP - Specielt fordi de flestes waves plugs er tudsegamle og ikke opdateres mere.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg kører på Sierra med mine Waves plugs helt uden problemer. Har ikke Wup'et i lang tid.

Medlemsavatar
Jens D
Medlem
Indlæg: 462
Sted: København

Indlæg af Jens D »

Jeg kører High Sierra med mine Waves plugs, og jeg har aldrig betalt for deres wup-halløj. Det virker fint. Det er først i det tilfælde at de laver en version 10.x at problemerne opstår. Lige nu opdateres alle plugs hver gang man installerer et nyt plugin. Min licens dækker til version 9.2.0, men alle Waves plugs på min Mac er version 9.91.0.7

Nyt svar