EastWest Quantum Leap Hollywood Choirs

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Det er super fedt kan jeg godt sige jer, men se lige efter denne anbefaling:

Symphonic Choirs users should not upgrade to PLAY 6 until after the next Word Builder update. Please check back soon.
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Har du prøvet Play 6? Lyder ellers som et længe ventet Update.

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

gs-dk skrev:Har du prøvet Play 6? Lyder ellers som et længe ventet Update.
Ja, det har jeg. Men bruger Symphonic choires og har derfor rullet tilbage!

Længe og længe. De sidste par updates har gjort meget for play syntes jeg. De har oppet sig må man sige. Men Word builder trængte alligevel til et par justeringer så den venter jeg spændt på. Jeg ved så ikke meget om det projekt, da jeg kun har beta testet play.
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg giver 6'eren en chance nu og er klar til at rulle tilbage i fald, det bliver nødvendigt. Lige nu bruger jeg ike kordelen, så jeg kan godt vente lidt med den del. men ind i mellem så er de altså sløve i betrækket hos EastWest.

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

gs-dk skrev:Jeg giver 6'eren en chance nu og er klar til at rulle tilbage i fald, det bliver nødvendigt. Lige nu bruger jeg ike kordelen, så jeg kan godt vente lidt med den del. men ind i mellem så er de altså sløve i betrækket hos EastWest.
Du vil nok gerne lige læse den her:

http://www.soundsonline.com/play6


Læg mærke til hvad jeg fik implementeret :-D
Integration for Akai Professional and M-Audio VIP 3 supported Keyboards
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Sejt. Godt gået.

Jeg sidder og arbejder med softwaren lige nu og er meget glad for updaten - det kører bare mere smooth og ser bedre ud. eg kunne godt overveje deres abonnementsordning nu - men det skal der lige tænkes over:)

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg leder efter Plus versionen af Composer Cloud - har du den?

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

gs-dk skrev:Jeg leder efter Plus versionen af Composer Cloud - har du den?
Nej har købt det hele, Du kan jo trække det fra hvis du har cvr, nummer :wink:

Det ser ud til at der kun er en x version nu faktisk. Men kan ikke lige se om den så nu indeholder close mic´s Surround?

BTW! Updaten er gratis med composer cloud :wink:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Det er lidt dårligt beskrevet på hjemmesiden. Jeg har en hel del (faktisk mange) af deres ting allerede, så jeg er ikke sikker på, at jeg vil få meget brug for resten af sortimentet. Jeg må tjekke op på, hvad jeg kunne forestille mig at mangle:)

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

gs-dk skrev:Det er lidt dårligt beskrevet på hjemmesiden. Jeg har en hel del (faktisk mange) af deres ting allerede, så jeg er ikke sikker på, at jeg vil få meget brug for resten af sortimentet. Jeg må tjekke op på, hvad jeg kunne forestille mig at mangle:)
Det er virkelig også vigtigt at gøre. Men vil så også sige at ikke ret mange instrumenter er meget værd i std. udgaverne. De close mic´s er altså bare fløde i sovsen. Det er til gengæld dyre updates at skaffe sig. så hvis man vil teste det af før køb, er det ihvertfald en god ide med composercloud pr. mdr. :wink:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg bruger altid kun close mic versioner.

Default avatar
Briannielsen79
Medlem
Indlæg: 371

Indlæg af Briannielsen79 »

Nu så jeg lige ham Nick Phoenix rode med det i en video. Der siger han, at Wordbuilder er blevet bedre. Det lyder umiddelbart osse sådan. Men gad vide om det osse vil gavne Symphonic Choir. Umiddelbart synes jeg nemlig stadig, at det lyder udemærket, men jeg er ikke stor fan af hvor meget arbejde det kræver at lave noget, der lyder bare lidt ok.

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

Briannielsen79 skrev:Nu så jeg lige ham Nick Phoenix rode med det i en video. Der siger han, at Wordbuilder er blevet bedre. Det lyder umiddelbart osse sådan. Men gad vide om det osse vil gavne Symphonic Choir. Umiddelbart synes jeg nemlig stadig, at det lyder udemærket, men jeg er ikke stor fan af hvor meget arbejde det kræver at lave noget, der lyder bare lidt ok.
Hvis det skal lyde rigtigt, vil det altid kræve en del arbejde, også efter word builder :wink: Men det er blevet lettere med tiden. Det vil helt sikkert gavne Symphonic choire lige så meget som den vil gavne Hollywood Choire, men som nævnt tidligere ved jeg ikke mere om den end alle andre. Men jeg er da spændt på at se om de lytter til Beta teamet´s feedback :-D
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Fint nok denne mulighed eksisterer, jeg har hørt en "rimelig" udgave af Bohemian Rapsody, som vist nok havde taget månedsvis at lave,..

Man må så spørge sig selv om det var nogen hensigtsmæssig måde at bruge sit dyrebare liv ,.. og sin tid :roll:

Og kun det enegelske sprog holder bare nogenlunde vand såvidt jeg har forstået

Men OK ,.. hvis ønsket er ganske korte fragmenter af ord ,.. og man er havnet i en situation hvor man keder sig, og har overskud af tid, så måske :)
/Dub

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:Fint nok denne mulighed eksisterer, jeg har hørt en "rimelig" udgave af Bohemian Rapsody, som vist nok havde taget månedsvis at lave,..

Man må så spørge sig selv om det var nogen hensigtsmæssig måde at bruge sit dyrebare liv ,.. og sin tid :roll:

Og kun det enegelske sprog holder bare nogenlunde vand såvidt jeg har forstået

Men OK ,.. hvis ønsket er ganske korte fragmenter af ord ,.. og man er havnet i en situation hvor man keder sig, og har overskud af tid, så måske :)
Tænker...hvad er alternativet, hvis du skal bruge det? The real deal :lol: Det er de færeste projekter der økonomisk kan bære den omkostning :puke:
Cubase 11 pro

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hehe :-)

Rigtigt ,.. anyway ,... jeg får det så ikke brugt ,.. er der nogen her der for alvor kan sige at de har drevet det vidt med den wordbuilder ?
/Dub

Medlemsavatar
stralner
Medlem
Indlæg: 1504
Sted: Nordjylland

Indlæg af stralner »

DUBTEMPLE skrev:Hehe :-)

Rigtigt ,.. anyway ,... jeg får det så ikke brugt ,.. er der nogen her der for alvor kan sige at de har drevet det vidt med den wordbuilder ?
Du kan ikke finde ud af den ...eller hvad er det du mener :wink:

http://www.soundsonline.com/hollywood-choirs
Cubase 11 pro

Nyt svar