Anthology XI ,... andre der fristes af update ?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Anthology XI ,... andre der fristes af update ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

Well ,... det ser ud til der er 6 nye ting i seneste Anthology XI

1. 2016 Stereo Reverb (denne fik jeg gratis på et tidspunkt)
2. Black Hole (denne købte jeg for næsten intet ved introduction)
3. Fission
4. Ultratap
5. Mangled Verb
6. Tverb

Fordi jeg har 2 allerede reducers upgrade prisen til 69 USD ,.. vel omkring en plovmand

DAMM !!!!

Tvivler på jeg vil få brugt de to reverbs ,... men Fission gir mening ,... og Ultratap måske også

Det er sådan på grænsen, der sidder sikkert andre og væver over det :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg fortsætter med at købe enkelte plugins fra dem. Deres intro-priser er som regel fine. Men det ér da et godt tilbud, hvis man har brug for hele pakken. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tror også der bliver sprunget over her :-)
/Dub

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Du skal have Anthology X Plus 2 plug-ins for at købe det for 69
skriver noder

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

bryla skrev:Du skal have Anthology X Plus 2 plug-ins for at købe det for 69
Yep, præcis hvad jeg har, som beskrevet ovenfor,..

Det er de to første, ud af de seks på listen på listen, samt selvfølgelig hele den gamle bundle :wink:

(total over-kill, men det var lige så billigt, nej billigere, vist nok, da der var tilbud sidste år, og jeg ville have H3000 tingene alligevel)

Nu er det så lidt samme situation igen:

Jeg vil have Fission på et tidspunkt, (og ku godt bruge ultratap), blot Fission koster 179$ default, og ryger næpper nogensinde under80$ på udsalg

Istedet kan jeg så få alle 6 ting for 70$ hvis jeg bestiller straks :shock:

Eventide er et lidt specielt firma med nogle helt sindsyge intro-tibud, samt give-aways,.. men hvor de enkelte ting så ikke dumpes solo senere

Det var gratis UtraChannel, og gratis Utraverb, samt muligvis en enkelt ekstra, der i sin tid gav mig den oprindelige bundle, for næsten intet
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ok, 448 kr blev det til, alt inclusive, Crazy, Fission som det egentligt er jeg er interesseret i bliver næppe solgt billigere ved fremtidige sales,..

Så nu har jeg principielt fået Fission til en super-pris ,.. og disse 3 smidt i nakken gratis selv om jeg dybest set ikke er interesseret lige nu:

4. Ultratap
5. Mangled Verb
6. Tverb

Selvfølgelig fedt at have en fuld pakke, men det er altså lidt underligt, og et "tilgode-bevis" eller tilsvarende havde givet mere mening

Måske de 3 ekstra plugs viser sig brugbare alligevel, mangler dog tiden til at sprede mig over mere legetøj, så finder sikkert ikke engang ud af om dette er tilfældet :(

Anyway, husk at tilbudet snart ebber ud, det PLEJER ikke at blive billigere senere !!!!


DUBTEMPLE skrev:Well ,... det ser ud til der er 6 nye ting i seneste Anthology XI

1. 2016 Stereo Reverb (denne fik jeg gratis på et tidspunkt)
2. Black Hole (denne købte jeg for næsten intet ved introduction)
3. Fission
4. Ultratap
5. Mangled Verb
6. Tverb

Fordi jeg har 2 allerede reducers upgrade prisen til 69 USD ,.. vel omkring en plovmand

DAMM !!!!

Tvivler på jeg vil få brugt de to reverbs ,... men Fission gir mening ,... og Ultratap måske også

Det er sådan på grænsen, der sidder sikkert andre og væver over det :dollargrin:
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:Jeg fortsætter med at købe enkelte plugins fra dem. Deres intro-priser er som regel fine. Men det ér da et godt tilbud, hvis man har brug for hele pakken. :)
Som nævnt, hvis der er bare EN af de 6 nye man formoder at ville nappe senere, selv til 50 pct off, så kan det bedre betale sig med introduktions-tilbudet

Men principielt er din fremgangsmåde mere rigtig og straight

Upgradeprisen er også afhængig af hvordan status på ens user-konto er lige på tidspunktet, jeg havde hele X-bundlen, plus 2 løse,..

Men Eventide er sgu lidt specielle med det her under alle omstændigheder
/Dub

Nyt svar