Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Holger »

I dag vil jeg glæde mig over, at min revisor har afleveret et godt årsregnskab for min biks samt vores personlige selvangivelser.

og især at jeg havde GLEMT at jeg havde indbetalt 50.000 ekstra i frivillig forskudsskat tilbage i december 2016, så min restskat blev det lavere i dag.

Nu er det jo mine egne penge, men det føles stadig som lige at have vundet 50k fra hensættelseskontoen en uge før sommerferien :dollargrin:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Glæder mig over at have set 7 elge på få uger, senest i aftes, og at konen dette år havde held med at tage de fedeste billeder af sø-pappegøjerne,..
Vedhæftede filer
FB_IMG_1530294413608.jpg
FB_IMG_1530294413608.jpg (41.73 KiB) Vist 558 gange
/Dub

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

så blev vi færdige med VM i mountainboard.

Det lykkedes at få Danmark med i 8.dels finalen og så røg jeg ud i knock out.

endte med en placering på nummer 24 på verdensranglisten:)

Så nu har Danmark for første gang fået en World rang i mountainboard:D

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Tillykke Jenkins.
Godt gået.
Jeg kan glæde mig over at jeg har fået sat nye Fishmanns pickups i min Cruser stratkopi.
Og den lyder glimrende. Et lille skår i glæden er at, det er svært at komme uden om at den lyder bedre end min Fender Delux Stratocaster fra mex. Som kostede 8000 med noisless pickup.
Skal jeg se det positive i det. Er det at Fenderens pickuper kan opgraderes. Og så kan den muligvis blive til en glimrende guitar.
Måske syntes jeg bedre Cruserens Fishmann pickupper fordi at det er aktive pickups. det skal jeg ikke kunne sige.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Congrats @Jenkins
Kimex skrev: Jeg kan glæde mig over at jeg har fået sat nye Fishmanns pickups i min Cruser stratkopi.
Spændende.

Er det disse?

https://www.fishman.com/products/series ... for-strat/

Og i så fald, hvilken voicing har du valgt?

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Ja det ligner dem. Jeg købte dem i sin tid på Ebay og jeg tror det er Hot Texas singlecoil.
Jeg troede i lang tid at det var et par Fender Texas special singlecoil. men erfarede i går at det er Fishmann pickups
Jeg har faktisk fået en fin guitar ud af denne Cruser . Den kan måle sig med de bedste Squier mhst. Gribebrædt og attack og byggekvalitet, men lyder langt bedre med disse pickups. Efter min mening.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

F3CD60CC-7163-4377-8F7A-7D9AF5F92025.jpeg
Min fætter sendte mig ovenstående status fra Roskilde. Ser ud til at alt er vel.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Nå men ... det blev da ellers spændende her til aften ... :-D

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det var klart en af de fedeste kampe, jeg har set i lang tid - Begge hold spillede jo faktisk fodbold med liv og sjæl :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Jeg synes godt nok det var dårligt fodbold af danskerne, dog bedre end de andre kampe

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg så ikke kampen, men for første gang googlede jeg resultatet på en fodboldkamp et par gange i løbet af aftenen, det er nok det mest forbold interesseret jeg nogensinde har været.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hald skrev:Jeg så ikke kampen, men for første gang googlede jeg resultatet på en fodboldkamp et par gange i løbet af aftenen, det er nok det mest forbold interesseret jeg nogensinde har været.
Ha!

Jeg fulgte med på DR's nyheds app, fordi jeg var forbavset over hvor hyppigt en eller anden journalist har siddet og skrevet opdateringer. Det var nærmest hvert minut :-D På samme side var link til live video. Men det orkede jeg ikke lige at se på.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Den kørte på TV2 som jeg ikke betaler til, så jeg kunne ikke se den. Men ja, der blev skrevet næsten lige så ofte som journalisterne gjorde under Atea retsagen.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Det var da på DR der var landskamp, ikke?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Hmm, måske de links jeg så gik til TV2 play, men jeg gjorde heller ikke en særlig stor indsats for at se efter alternativer.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Vi havde afdelingsafslutningsfest i fredags, jeg stod for musikken... sååå.. jeg tog et noget større anlæg med en de plejer at have, hornsub og toppe med lidt linearay i, og så keyboard, guitar og mikrofoner. Vi er kun 10 i afdelingen, 8 af os kunne komme til festen, 2 af os stod på "scenen" og underholde de sidste 6 personer.. Vejret, maden og selskabet var god, det var way way overkill jeg havde gjort klar til og mine led lamper var en joke i det solskin, men det scorede points at vi havde gjort noget ud af det og kunne underholde nogle timer med det.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Dagens projekt :-D
Screen Shot 2018-07-02 at 18.04.58.png

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Er du kun 74% person? :-P

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

1% mindre person end flasken er flaske.

Man kan kun konkludere, at du mangler skruelåg, Mike.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg er nu ret sikker at den cap netop er skruet på :-)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Onomatopoietikonnerne er i fremmarch på LM :-D
Skærmbillede 2018-07-02 kl. 23.15.55.png

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Hald skrev: alternativer.
Vores besøgende i kollektivet fra Japan som skal spille hen over jazz-festivalugen ville se Japan-Belgien kampen, så han lavede en skypeforbindelse og fik sin kone hjemme i Japan til at stille den foran tv-alteret, så han kunne se det i vores stue.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Graceville skrev:
Hald skrev: alternativer.
Vores besøgende i kollektivet fra Japan som skal spille hen over jazz-festivalugen ville se Japan-Belgien kampen, så han lavede en skypeforbindelse og fik sin kone hjemme i Japan til at stille den foran tv-alteret, så han kunne se det i vores stue.
Haha, lavpraktisk, but if it works, it ain't stupid!
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Jeg havde sku svært ved at se, hvad der foregik, men jo, skal man, så skal man
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Man kunne også tænde for jeres tv, eller hvis det var på DR, så DR tv på computeren ;-)

Nyt svar