Live @ ATD

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Live @ ATD

Indlæg af Morten B »

Til de danseglade er der her en lille halvanden times live set fra i fredags hvor jeg spillede til Aarhus Techno Districts spring rave.

Find dem her: http://www.facebook.com/aarhustechnodistrict

100% Hardware, delvis impro :) - Enjoy :jam:



Find mig også på mixcloud:

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

:bow: Jeg er fan, altså som i en rigtig fan. Jeg ville gå med t-shirten og købe vinylen.

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

bredal187 skrev::bow: Jeg er fan, altså som i en rigtig fan. Jeg ville gå med t-shirten og købe vinylen.
:clap: Tusind tak. Så må jeg hellere få tryk nogle vinyler :-D

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

PM mig når den kan købes. Laver ikke sjov :)

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

bredal187 skrev:PM mig når den kan købes. Laver ikke sjov :)
Will do. Har faktisk foden i 2 to vinyl projekter, men det er stadig lidt usikkert om nogen af dem kommer ud.

Har kigget på tryk selv, men skal nok lige lidt op i reach før der er købere nok til det kan betale sig.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Ja, vinyl er hård business, desværre [emoji53]

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

bredal187 skrev:Ja, vinyl er hård business, desværre [emoji53]
Specielt hvis man også gerne vil have cover art, label osv

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Så fik jeg hørt sættet til dagens træning og efterfølgende restitution (mest det sidste). Det er fedt. Det må havde været en fest.

Er crowdsourcing ikke vejen frem, hvis man vil udgive vinyl?

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Det er også ret langt i forhold til en vinyl, så der skal vel vælges et stykke ud.

Men det rykker sgu godt indtil videre! (Hører det nu.)
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Default avatar
EmilEmil
Medlem
Indlæg: 391
Sted: 2200

Indlæg af EmilEmil »

Hej Morten
Det er sgu virkeligt fedt det du har gang i! Er det primært din cyclone 303 der laver bassen? sequenset af noget elektron, eller bruger du den indbyggede sequenser?

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Hov, har ikke lige fået svaret, sorry.

Tak for kommentarer :)

Og nej, det her bliver ikke base for vinyl, der skal produceres specifikke numre til.
Crowdsourcing er en god idé, men tror ikke jeg har netværk nok til det lige pt.

Har også den gamle, romantiske drøm om at traske ind i Hard Wax Berlin med en stak færdige vinyler og få dem på hylden :-D

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

EmilEmil skrev:Hej Morten
Det er sgu virkeligt fedt det du har gang i! Er det primært din cyclone 303 der laver bassen? sequenset af noget elektron, eller bruger du den indbyggede sequenser?
Tusind tak :)

Nej, Cyclone er kun med når der er acid og der bruger jeg den indbyggede sequenser, som er super fed.

Jeg har en bas kanal mere i min modular som primært består af en Intellijel Atlantis, der er en SH-101 inspireret synth.

Default avatar
EmilEmil
Medlem
Indlæg: 391
Sted: 2200

Indlæg af EmilEmil »

Hey! tak for svar... :) har selv haft kig på en atlantis til min modular!

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

EmilEmil skrev:Hey! tak for svar... :) har selv haft kig på en atlantis til min modular!
Jeg er sindssygt glad for min, super gennemtænkt lille synth og meget vellydene. Jeg skiftede fra en kæde med forskellige, gode moduler og jeg synes jeg har nemmere ved at få Atlantis til at lyde godt, alt passer sammen.

Der er selvfølgelig nogle begrænsninger, men workflow og overblik er, for mig, væsentligt bedre end blandede moduler. Specielt hvis man spiller live er den super optur at bruge, da alt er lagt logisk ud.

Eneste ting jeg savner lidt er en ekstra envelope, eller sådan set lidt bedre muligheder for at integrere en ekstra envelope, men det er noget jeg fint lever med.

Jeg har kombineret min med en wavefolder (uFold), det øger paletten betragteligt. En ringmod ville også være cool :)

Nyt svar