Hvad synes i?

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Default avatar
Emilthomsen1101
Medlem
Indlæg: 28
Sted: Hvidovre

Hvad synes i?

Indlæg af Emilthomsen1101 »

Hej allesammen

Det kunne være super fedt hvis i gad at bedømme mit stykke i denne sang som jeg er feat på (mit stykke er 1:55 inde i sangen)
Genren er nutidens danske pop:)



Tager imod både ris og ros og i må også meget gerne bedømme min stemme:)

Vh
Emil

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Hold da op - der er nok nogen, der har fået et autotune plug-in:) sat på vokalen:). Er det ikke temmelig meget for meget eller er det sådan musik lyder i dag?

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Sådan er der meget der lyder. Det er vel nærmest en genre.

Det er fint nok.

Men nummeret minder meget om en stiløvelse i alt det, der lige har hittet. Rytmen og den der Karibiens-stemning. Den er brugt til hudløshed. Da det er meget in, at det er minimalistisk arrangeret, så bliver det også svært at lave noget, der skubber det ud over kanten som noget unikt. Der mangler et personligt aftryk.

Men det må så være næste skridt. :)

Tak for lyttet.

Default avatar
Emilthomsen1101
Medlem
Indlæg: 28
Sted: Hvidovre

Indlæg af Emilthomsen1101 »

gs-dk skrev:Hold da op - der er nok nogen, der har fået et autotune plug-in:) sat på vokalen:). Er det ikke temmelig meget for meget eller er det sådan musik lyder i dag?
Det er på moden nu om dage:D Men kan godt se hvad du mener med der er meget på:)

Default avatar
Emilthomsen1101
Medlem
Indlæg: 28
Sted: Hvidovre

Indlæg af Emilthomsen1101 »

SustainerPlayer skrev:Sådan er der meget der lyder. Det er vel nærmest en genre.

Det er fint nok.

Men nummeret minder meget om en stiløvelse i alt det, der lige har hittet. Rytmen og den der Karibiens-stemning. Den er brugt til hudløshed. Da det er meget in, at det er minimalistisk arrangeret, så bliver det også svært at lave noget, der skubber det ud over kanten som noget unikt. Der mangler et personligt aftryk.

Men det må så være næste skridt. :)

Tak for lyttet.
Tak for det:)
Det vil jeg helt klart lige kigge på og ændre på til en anden gang:)

Nyt svar