Hjælp til Strygerkvartet

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Re: Hjælp til Strygerkvartet

Indlæg af mediumaevum »

bryla skrev:
Derudover kan jeg se, du også på VI er blevet anbefalet Mike Verta mange gange.
Den video kan anbefales. Tak!

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

mediumaevum skrev:Udover mangel på tålmodighed (som der kan arbejdes med), har jeg også kommunikationsvanskeligheder.

Som tråden her tydeligt demonstrerer, formår jeg ikke at svare på andres kommentarer uden at jeg misforstås, fordi jeg ikke kan finde ud af at formulere mine svar til evt. kritik eller andet feedback.

Jeg frygter at det sætter min hobby-"karriere" over styr, fordi jeg er så klodset. :(
Et råd; vent ikke for længe med at fortælle evt. samarbejdspartnere/musikere om dine udfordringer og vilkår. Det er meget nemmere for en ekstern at arbejde sammen med dig, når man ved hvad det er for én person man samarbejder med, og hvilke rammer den persons vilkår sætter for samarbejdet. Meget frustration kan være sparet allerede der. Hvis det kan lade sig gøre, så ville jeg nok i dit sted sørge for at få det nævnt allerede ved første møde.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

david mondrup skrev:
mediumaevum skrev:Udover mangel på tålmodighed (som der kan arbejdes med), har jeg også kommunikationsvanskeligheder.

Som tråden her tydeligt demonstrerer, formår jeg ikke at svare på andres kommentarer uden at jeg misforstås, fordi jeg ikke kan finde ud af at formulere mine svar til evt. kritik eller andet feedback.

Jeg frygter at det sætter min hobby-"karriere" over styr, fordi jeg er så klodset. :(
Et råd; vent ikke for længe med at fortælle evt. samarbejdspartnere/musikere om dine udfordringer og vilkår. Det er meget nemmere for en ekstern at arbejde sammen med dig, når man ved hvad det er for én person man samarbejder med, og hvilke rammer den persons vilkår sætter for samarbejdet. Meget frustration kan være sparet allerede der. Hvis det kan lade sig gøre, så ville jeg nok i dit sted sørge for at få det nævnt allerede ved første møde.
Okay? Jeg er bange for at jeg diskvalificeres pga. forudindtagethed.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Du får meget mere credit for at være ærlig & autentisk. Måske vil du opdage, at mennesker generelt er mindre forudintagede end du tror.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

mediumaevum skrev:Okay? Jeg er bange for at jeg diskvalificeres pga. forudindtagethed.
De vil støde ind i dine begrænsninger på et tidspunkt, uanset om du fortæller det up front, eller om du venter til det evt. bliver et problem. Folk, der ikke kan arbejde med personer som dig, vil du alligevel ikke arbejde sammen med (det gælder i øvrigt os allesammen, og ikke bare folk i din situation). Som Graceville også antyder, så vinder du gode kredibilitetspoint ved at være åben og ærlig fra starten.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Ja, nu har jeg ihvertfald bare sendt links og spurgt til om de kunne tænke sig at spille min musik. Hvis de svarer tilbage på den med et "ja" i en eller anden udstrækning, vil jeg naturligvis være ærlig over for dem omkring min situation. Det er klart.

Nyt svar