[Kæmpe liste] Video- og lydproduktionsudstyr sælges

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Living Smart TV
Forum Donator
Indlæg: 2421
Sted: Vejle

[Kæmpe liste] Video- og lydproduktionsudstyr sælges

Indlæg af Living Smart TV »

Hos ProSonas vil vi fra 2020 fokusere endnu mere målrettet på kun at arbejde med en niche indenfor live videoproduktion og streaming.

Derfor sætter vi vores mere film- og postproduction-orienterede udstyr til salg "drypvist" hen over oktober, november og december 2019.

Fotos, beskrivelser, priser etc. opdateres på denne liste => https://www.prosonas.com/salg-af-brugt- ... produktion

Gældende for 95% af udstyret => 0-1 år gammelt, 100% funktionelt / fejlfrit, sælges med den evt. resterende garantiperiode, originale kvitteringer kan fremvises, salgspriser oplyses ex. moms, faktura udstedes af ProSonas A/S, kontant betaling ved afhentning i Vejle eller forsendelse.

Mvh Kenneth WedMore Lund
Partner & produktionsansvarlig
ProSonas A/S

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Jeg forstår ikke helt din annonce. Er der noget til salg? Kan kun finde et sted hvor jeg kan skrive mig op til at modtage en mail hvis du på et tidspunkt sætter noget til salg...?

Edit: Sorry, fandt det. Men ingen priser endnu?

Medlemsavatar
Living Smart TV
Forum Donator
Indlæg: 2421
Sted: Vejle

Indlæg af Living Smart TV »

Madelaire skrev: Edit: Sorry, fandt det. Men ingen priser endnu?
Har du set / læst tekstforklaringen på siden om netop priser/fotos/beskrivelser? :)

Default avatar
Clemme
Medlem
Indlæg: 608
Sted: Vanløse

Indlæg af Clemme »

Du må meget gerne skrive en besked til mig når du finder ud af hvad følgende skal koste


BlackMagic Cinema Camera 4K inkl. vLock batteri-mount

3 x store softboxes m. videolys og Manfrotto stativer

Medlemsavatar
Living Smart TV
Forum Donator
Indlæg: 2421
Sted: Vejle

Indlæg af Living Smart TV »

Clemme skrev:Du må meget gerne skrive en besked til mig når du finder ud af hvad følgende skal koste


BlackMagic Cinema Camera 4K inkl. vLock batteri-mount

3 x store softboxes m. videolys og Manfrotto stativer
Hej !

Super, det vil jeg naturligvis gerne men af hensyn til mængden af udstyr og for ikke at spamme forum, facebookgrupper osv. med 82 særskilte opslag, holder jeg det lige i første omgang samlet på listen (som du har set) - dvs. jeg forventer ikke slå særskilte priser osv. op herinde men sende besked på email til de, der melder sig til den notifikation, der er på siden med listen. Har du meldt dig til, så du får besked? :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Living Smart TV skrev: Har du set / læst tekstforklaringen på siden om netop priser/fotos/beskrivelser? :)
Vil indrømme at jeg overhovedet ikke læste teksten, jeg forventede at finde en liste af produkter med billeder og priser, men fandt det ikke.

Så selv om der var en disclaimer var der alt for meget andet "ligegyldigt" information på siden til at jeg læste det.

Når jeg søger efter et mål på f.eks. en fladskærm på f.eks. Proshop, læser jeg heller ikke alt teksten, jeg skimter produktsiden efter det jeg leder efter, og hvis jeg ikke finder det, læser jeg ikke alt teksten, jeg skimter så efter hvor "Specifikationer" findes som underpunkt, eller om der er en PDF jeg kan hente.

Hvis videoen på siden havde forklaret teksten frem for at handle om Håndbold, havde jeg måske fået beskeden.

Nåh... men tak for at du skrev hintet herinde. :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar