2019 Black Friday tilbud - software tråden

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

2019 Black Friday tilbud - software tråden

Indlæg af Christoffer I. N. »

Opdatering:

Jeg regner ikke med at samle en gigantisk liste af tilbud, sådan som jeg ellers plejer.
Rekkerd's oversigt plejer at være ret god, derudover kan man glo Plugin Boutique's liste igennem, og ellers søge efter de ting man i forvejen havde i kikkerten. Hvis ellers man var forberedt på alle de bunker af gode tilbud... :-D
Og så er der selvfølgelig delt nogle stykker i løbet af denne tråd.

Finder man noget der er på tilbud kan man jo tjekke ens foretrukne forhandler, Plugin Boutique, JRRShop, Audiomidi, og hvad de ellers hedder..

https://rekkerd.org/deals-deals-deals/
https://www.pluginboutique.com/deals

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Lang mail fra Plugin Alliance:

In just 12 hrs we'll be entering the busy sales season!
We are currently preparing the biggest sales of the year, and we're kicking things off with 5 Weekends of BLACK FRIDAY SALES in just a few hours!
Dirk has some info for you below, in his own words. Are you ready?
Please read on below!

Hello everybody, and I hope you are all doing great!

We are indeed entering the final phase of the year, which is always the busy sales season. Traditionally "all Fridays in November are black" at PA, but this year November even has 5 Fridays!

We will start the madness that is Black Friday with our Week 1 Offer, which will be a very special offer for the MEGA Bundle Annual plan. In my mind this plan is the most affordable way of having permanent access to ALL our current tools and toys. It is also easily the perfect solution for all of you who may be tired of chasing plugin deals every week.

Are you already a monthly subscriber and are thinking about committing for a year and switching to the annual plan? If so, do it now! Well, in 12 hours from now... the yearly savings you can get from this upcoming MEGA offer will easily be worth it. Stay tuned, we're launching our 1st Black Friday offer of the year at midnight today (California time, PST).

BF Weeks 2-5 will have more traditional offers for those of you who prefer buying a few plugins once in a while rather than subscribing to the big bundle. We'll have lots of great deals for all our best selling plugins for you during Black Friday - and even more offers during the upcoming XMAS sales. The prices will not change within this quarter btw, so if you see something you like at a price you like, you can go ahead, knowing this very plugin will not be sold cheaper just a few days later!

The one thing we will not discount is the monthly plan for the subscription bundles. We have thousands of satisfied users for that bundle, and the only way to save even more is to commit to an annual plan.

Another topic to address is the upcoming loyalty voucher codes.

Traditionally we are not sending out any loyalty vouchers in December, so the November vouchers will be the last ones of that type to go out this year. All future loyalty vouchers will have a minimum order value attached to them, as we are seeing way too many people (ab-)using them in ways that they were never intended for. We see users selling them, trading them, using multiple vouchers from various users in one account within a month, etc. Obviously, this is something we cannot accept.

We want our loyal customers to get some of their dream plugins at really affordable pricing, but we are not in the business of giving away multiple free plugins each month to users tricking the system. So, while all our future loyalty vouchers will of course still be worth every Cent they represent, they will be tied to a certain minimum spend in the future. The minimum spend for the popular $25 loyalty voucher for example will be $32, so you can even still use them to activate 2 or more used licenses you may buy somewhere, or for any $39.99 deal and more. We imagine this won't be the most popular decision we are presenting here, but we hope you will understand.

What else? Well, one thing I get asked about on social media and at trade shows (I love meeting you guys at AES and NAMM shows) all the time is upcoming releases. Yes, we have plenty of them planned! The two that are planned for 2019 still are the new Dear Reality dearVR Pro major update (FREE for all existing users and for all MEGA Bundle subscribers!), and the Lindell Vintage Neve TMT console emulation!

The dearVR Pro is scheduled to be out within roughly a week now, and the Lindell Vintage TMT Console should be out before the end of the year as well. Let's hope final testing goes fine for Lindell and the PA beta test group. So far things look very promising.

The new TMT console emulation by Lindell will be the first time Brainworx is officially licensing the patent-pending TMT concept to a 3rd party, and I am excited to share this new plugin with you all very soon. It definitely adds a different flavor to the line of PA console emulations.

Will the new Lindell plugin be included in the MEGA Bundle for FREE / at no extra cost? Yes, it will. We'll also have great intro offers for the new plugins, even during the promotional season.

Then, one weird thing happened last week, and I want to share it with you as a side note: for the first time ever we have released a product that I decided we won't actively promote like all the other launches we do! It's the "forever license" version of the MEGA Bundle.

In general I am super proud of this collection of currently 108 plugins from almost 30 brands with a total list price value of more than $17,500.00 (let that sink in!). But, even at the way reduced bundle price of "just" $6,999.99 I just don't feel like proposing to anybody to really go out and simply buy that bundle. Why? Because unlike the subscription bundles, which offer you future additions or updates at no extra cost, this perpetual MEGA bundle is just NOT the best deal out there in my mind. And I want as many people as possible to be able to get onboard with our best deal. This is why we created the subscription bundles in the first place. So, for those who have asked about it, you can buy it now. But I'd rather ask you to get a $24.99 subscription or our annual plan instead!

You could be subscribed to the MEGA Bundle for roughly 30 years (!), instead of paying for the bundle in one payment. Please, do the math, and think of what will be coming in the next few years!

Can you imagine how many new plugins, services and updates we will release in the next 30 years? I mean, the Plugin Alliance has only been around since 2012, but we have released well over 100 plugins in these 8 years already... and I don't see us slowing down in the future.

Anyway, whether you join the thousands of people who have signed up to the new subscription bundles right away, or whether you prefer to get a "steal deal" once in a while during one of our current or future promotions, the PA team and I really do appreciate your being around.

Thank you for your continued support. I mean it!

Please stay tuned, there are more emails going out in about 12 hours from now!

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Har lige købt Flux Studio Session til €49 https://www.jrrshop.com/flux-studio-session-pack
Ved dog ikke, om det er et Black Friday tilbud
skriver noder

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

bryla skrev:Har lige købt Flux Studio Session til €49 https://www.jrrshop.com/flux-studio-session-pack
Ved dog ikke, om det er et Black Friday tilbud
Orh, det var da billi billi

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

I råver lige op, hvis der sker noget med Overlouds GEM plugs. De har både La2a/3a og 1176

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

SONICCOUTURE
Up to 80% off hand-picked instruments – from otherworldly sounds to cinematic textures

https://www.native-instruments.com/en/p ... s-special/

Medlemsavatar
Kvaksalver
Forum Donator
Indlæg: 141
Sted: 8000C

Indlæg af Kvaksalver »

Jeg kunne, som tidligere nævnt, godt fristes af noget guitar modeling. Så hvis nogen ser noget...

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Plugin Alliance MEGA Bundle 1.0

108 Plugins From 25+ Brands - A Value of More Than $17,652 - now only $6,999.99

https://www.plugin-alliance.com/en/prod ... etual.html

LOL

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:SONICCOUTURE
Up to 80% off hand-picked instruments – from otherworldly sounds to cinematic textures

https://www.native-instruments.com/en/p ... s-special/
Nøgleharpe står højt på ønskelisten ,.. men den fra serien her lyder bestemt ikke overbevisende :(
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

SustainerPlayer skrev:Plugin Alliance MEGA Bundle 1.0

108 Plugins From 25+ Brands - A Value of More Than $17,652 - now only $6,999.99

https://www.plugin-alliance.com/en/prod ... etual.html

LOL
Pointen er at de gerne vil sælge dig abonnementet.
Annual & Monthly Subscription Plans are available as a cost-friendly alternative!
You can pay just $24.99/mo or $249.99/yr to get access to all MEGA Bundle plugins. The Subscription versions of the MEGA bundle will even be updated with new releases and updates always, at no extra cost!

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Christoffer I. N. skrev:
SustainerPlayer skrev:Plugin Alliance MEGA Bundle 1.0

108 Plugins From 25+ Brands - A Value of More Than $17,652 - now only $6,999.99

https://www.plugin-alliance.com/en/prod ... etual.html

LOL
Pointen er at de gerne vil sælge dig abonnementet.
Annual & Monthly Subscription Plans are available as a cost-friendly alternative!
You can pay just $24.99/mo or $249.99/yr to get access to all MEGA Bundle plugins. The Subscription versions of the MEGA bundle will even be updated with new releases and updates always, at no extra cost!
Yep - men still LOL :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev:Plugin Alliance MEGA Bundle 1.0

108 Plugins From 25+ Brands - A Value of More Than $17,652 - now only $6,999.99

https://www.plugin-alliance.com/en/prod ... etual.html

LOL
De er bare totalt latterlige :-D

Jeg har afmeldt alt fra dem forlængst ,.. men en længere mail fra firmaet florere på nettet just nu,.. til stor moro for mange af os

En masse ævl, inclussiv at kunderne har udnyttet dem via deres deals,... jeg syntes nærmere det er omvendt :roll:

Ynkeligt ,..

De skulle kikke sig selv spejlet ,.. sætte spørgsmålstegn ved deres egen professionalitet, og substansen generelt i deres plugs, istedet for
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:... men en længere mail fra firmaet florere på nettet just nu ...
http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php ... 18#p695318 :wink:

Men ja :dollargrin:

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Kom for sent til Zynaptiqs Intensity discount (sjusk) - så sig til hvis den dukker op:).


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Medlemsavatar
Brinkand
Forum Donator
Indlæg: 174
Sted: Nordjylland

Indlæg af Brinkand »

Synthmaster har tilbud på expansions = presets til 4 USD/stk mod normalt 15 USD. Det er bedste pris jeg kan huske og første gang jeg overvejer at købe. Synthmaster player er nedsat til 9 USD. Kører til 15. November.

https://www.kv331audio.com/

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Jeg planlægger at anskaffe Ozone 9 på et eller andet tilbud :)
pluginboutique gav elements 8 gratis væk, og hvis man har den, kan man opgradere til ozone 9 full med en besparelse på 75 euro
nu får vi se når fredagen kommer :)

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Brinkand skrev:Synthmaster har tilbud på expansions = presets til 4 USD/stk mod normalt 15 USD. Det er bedste pris jeg kan huske og første gang jeg overvejer at købe. Synthmaster player er nedsat til 9 USD. Kører til 15. November.

https://www.kv331audio.com/
jeg kan ikke finde ud af det.
skal man købe de expansions inde i selve vst ? der er ikke nogle pakker på hjemmesiden, kun en masse demo video

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

der er ikke nogle pakker på hjemmesiden, kun en masse demo video
De er da lige her: https://www.kv331audio.com/synthmasterexpansions.aspx
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Brinkand skrev:Synthmaster har tilbud på expansions = presets til 4 USD/stk mod normalt 15 USD. Det er bedste pris jeg kan huske og første gang jeg overvejer at købe. Synthmaster player er nedsat til 9 USD. Kører til 15. November.

https://www.kv331audio.com/
Godt nok en fodfejl at jeg ikke fik snuppet "player" mens den var gratis for et par dage siden :roll: Gives den jævnligt væk ???

Den ville have givet rabat på de to store modeller ,.. der godt nok ikke er på tilbud ,.. men er der ikke tit deals på dem også ???

Kender slet ikke noget til firmaet, eller forskellene på ONE og 2.9

Tror jeg skal have lytte demo af alle de biblioteker, samt have sat mig noget mere ind i det, til 4$ kunne man jo bare starte med de bedste af lydende

Jeg har ikke fundet meget med substans her på LM vedr disse synths
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev: Den ville have givet rabat på de to store modeller ,.. der godt nok ikke er på tilbud ,.. men er der ikke tit deals på dem også ???

Kender slet ikke noget til firmaet, eller forskellene på ONE og 2.9
Jo, jeg synes der er tilbud på dem relativt ofte.
Forskellen mellem One og 2.9 kan du læse dig til. Så vidt jeg husker handler det blandt andet om hvad man har af muligheder med wavetables. Jeg fravalgte dem fordi de ikke har nok features.

Medlemsavatar
Brinkand
Forum Donator
Indlæg: 174
Sted: Nordjylland

Indlæg af Brinkand »

@SIDwave:
Jeg har købt expansion inde fra VST - det virker fint. Jeg har også købt et par expansions fra hjemmesiden. Der er stort set ingen information om de forskellige expansions ud over titel og lidt tekst på SoundCloud. Der kommer købslink under de enkelte expansions, når man hover med mus over billedet.

@DUBTEMPLE:
Der følger gratis player med når man køber expansion gennem hjemmesiden (modsat gennem VST, hvor jeg ikke fik indikation af at player fulgte med.)
Der er jævnligt tilbud på de enkelte synths og bundles samt crossgradetilbud.

Synthmaster Player har den fulde engine, men kan ikke tweakes ud over de modulations der er sat op i de enkelte presets.

Synthmaster er det oprindelige program, der med 1800 presets ikke nødvendigvis kræver expansions. Der er udvidet en del med nye filtre, oscillatorer og wavetable over tiden og ligesom Reaper får man mange opdateringer gratis. Synthmaster 3.0 kommer snart og kræver sandsynligvis betalt opgradering. Jeg har fornemmelsen af at en del presets er af ændre dato, og der kan være lidt langt mellem snapsene.

Synthmaster One er en simplere version, hvor det meste kan overskues på en enkelt skærm. Den blev lanceret med wavetables, der senere er migreret over i Synthmaster. Pga. den yngre software oplever jeg presets som mere up to date, og der er ikke mig bekendt expansion packs.

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

DUBTEMPLE skrev:
Brinkand skrev:Synthmaster har tilbud på expansions = presets til 4 USD/stk mod normalt 15 USD. Det er bedste pris jeg kan huske og første gang jeg overvejer at købe. Synthmaster player er nedsat til 9 USD. Kører til 15. November.

https://www.kv331audio.com/
Godt nok en fodfejl at jeg ikke fik snuppet "player" mens den var gratis for et par dage siden :roll: Gives den jævnligt væk ???

Den ville have givet rabat på de to store modeller ,.. der godt nok ikke er på tilbud ,.. men er der ikke tit deals på dem også ???

Kender slet ikke noget til firmaet, eller forskellene på ONE og 2.9

Tror jeg skal have lytte demo af alle de biblioteker, samt have sat mig noget mere ind i det, til 4$ kunne man jo bare starte med de bedste af lydende

Jeg har ikke fundet meget med substans her på LM vedr disse synths
2 kan du redigere mere i lydene end i ONE
hvis du vil have player, så køb 1 expansion til 4 usd, så følger player med gratis - så kan du udforske det.

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

substans ?

synthmaster one er den første.
hvad er det så ?
det er 1000+ presets, og du kan ændre på lydene
den er en gammel analog synth, med alle de gamle ting, perfekt til synthwave, minimal

synthmaster 2 har flere presets, og du kan lave dem fra bunden af
brugerinterfacet til at lave lyd er megasimpelt, og du har let ved at lave noget hurtigt

køb en expansion, 4 dollar, så kan du lege med player gratis :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev:
DUBTEMPLE skrev: Den ville have givet rabat på de to store modeller ,.. der godt nok ikke er på tilbud ,.. men er der ikke tit deals på dem også ???

Kender slet ikke noget til firmaet, eller forskellene på ONE og 2.9
Jo, jeg synes der er tilbud på dem relativt ofte.
Forskellen mellem One og 2.9 kan du læse dig til. Så vidt jeg husker handler det blandt andet om hvad man har af muligheder med wavetables. Jeg fravalgte dem fordi de ikke har nok features.
Brinkand skrev:
@DUBTEMPLE:
Der følger gratis player med når man køber expansion gennem hjemmesiden (modsat gennem VST, hvor jeg ikke fik indikation af at player fulgte med.)
Der er jævnligt tilbud på de enkelte synths og bundles samt crossgradetilbud.

Synthmaster Player har den fulde engine, men kan ikke tweakes ud over de modulations der er sat op i de enkelte presets.

Synthmaster er det oprindelige program, der med 1800 presets ikke nødvendigvis kræver expansions. Der er udvidet en del med nye filtre, oscillatorer og wavetable over tiden og ligesom Reaper får man mange opdateringer gratis. Synthmaster 3.0 kommer snart og kræver sandsynligvis betalt opgradering. Jeg har fornemmelsen af at en del presets er af ændre dato, og der kan være lidt langt mellem snapsene.

Synthmaster One er en simplere version, hvor det meste kan overskues på en enkelt skærm. Den blev lanceret med wavetables, der senere er migreret over i Synthmaster. Pga. den yngre software oplever jeg presets som mere up to date, og der er ikke mig bekendt expansion packs.
SIDwave skrev:
DUBTEMPLE skrev:
Brinkand skrev:Synthmaster har tilbud på expansions = presets til 4 USD/stk mod normalt 15 USD. Det er bedste pris jeg kan huske og første gang jeg overvejer at købe. Synthmaster player er nedsat til 9 USD. Kører til 15. November.

https://www.kv331audio.com/
Godt nok en fodfejl at jeg ikke fik snuppet "player" mens den var gratis for et par dage siden :roll: Gives den jævnligt væk ???

Den ville have givet rabat på de to store modeller ,.. der godt nok ikke er på tilbud ,.. men er der ikke tit deals på dem også ???

Kender slet ikke noget til firmaet, eller forskellene på ONE og 2.9

Tror jeg skal have lytte demo af alle de biblioteker, samt have sat mig noget mere ind i det, til 4$ kunne man jo bare starte med de bedste af lydende

Jeg har ikke fundet meget med substans her på LM vedr disse synths
2 kan du redigere mere i lydene end i ONE
hvis du vil have player, så køb 1 expansion til 4 usd, så følger player med gratis - så kan du udforske det.
SIDwave skrev:substans ?

synthmaster one er den første.
hvad er det så ?
det er 1000+ presets, og du kan ændre på lydene
den er en gammel analog synth, med alle de gamle ting, perfekt til synthwave, minimal

synthmaster 2 har flere presets, og du kan lave dem fra bunden af
brugerinterfacet til at lave lyd er megasimpelt, og du har let ved at lave noget hurtigt

køb en expansion, 4 dollar, så kan du lege med player gratis :)
Tusind tak for indsparkene fra jer alle tre !!!!

Går ud fra at den Player jeg får hvis jeg køber en af lydene er "free" versionen, og dermed ikke eglibel til at upgrade :)

(ikke at det nødvendigvis er en showstopper)

Har nu brugt lidt tid nu på at lytte demo af bibliotekerne, jeg kan faktisk lide en del af dem, og nupper måske nogle stykker, før selve programerne

Disse små lyt fra Soundcloud giver nærmest ingen fornemmelse af hvor omfattende sådan et bibliotek er, men ingen yderligere dokumentation

Som det blev sagt kan det opleves som "langt mellem snapsene" i factory-lydene ,.. men alligevel så kan man vel hvis der ventes på tilbud på den store model 2.9, og har suppleret med de bedste biblioteker, sige at man efterhånden om ikke andet har fået en nogenlunde rompler til en fair pris

Men jeg syntes den virker spændende ud over dette, begrebet wavetable er nyt for mig, prøver i skrivende stund at danne mig et indtryk af hvordan dette kan bruges i praksis, og hvad det basalt er, virker måske lidt som noget morph, som cuben i e-mu's fitre, eller noget, bare lidt mere begrænset og så for waves, istedet for filter-karakteristikker

Gå videre med det senere, godt der er lidt tid :)
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev:Men jeg syntes den virker spændende ud over dette, begrebet wavetable er nyt for mig, prøver i skrivende stund at danne mig et indtryk af hvordan dette kan bruges i praksis, og hvad det basalt er, virker måske lidt som noget morph, som cuben i e-mu's fitre, eller noget, bare lidt mere begrænset og så for waves, istedet for filter-karakteristikker

Gå videre med det senere, godt der er lidt tid :)
Du kan glo lidt i de her tråde, for inspiration hvad angår wavetables. Men som sagt, jeg fravalgte Synthmaster, der ér vist morph modes (det der hedder Warp i Serum, med FM fra en anden oscillator, Bend +/- o.m.a.), men det er rimelig begrænset i Synthmaster.
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=1&t=78767
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=1&t=78404

Halion 6 har også Wavetable synthesis, men relativt amputeret iforhold til hvad man kunne forvente. Falcons wavetable er noget mere fyldestgørende, sammenlignet med Halion.


Men ja, du har som oftest op til 256 single cycle waveforms som du kan fade imellem. Serum har ikke ordentlig interpolation fra frame til frame, det har de fleste nye.
Warp modes gør at du kan manipulere med waveforms, hive og strække i dem, fm'e fra en anden osc, osv.

Nyt svar