Third party kontaktinstrumenter til at blive browseren

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Default avatar
Molly
Medlem
Indlæg: 17
Sted: København

Third party kontaktinstrumenter til at blive browseren

Indlæg af Molly »

Hej Lydmaskinen

Jeg ville bare høre: er der nogen der ved, om der er en måde, hvorpå man kan få third party kontaktinstrumenter til at ligge i kontaktbrowseren, på samme måde som de native instrumenter (ex. hybrid keys) gør? Det er måske i virkeligheden ren dovenskab, men jeg føler ligesom, at det at de ligger i vinduet er mere befordrende for kreativiteten, fordi man ser dem som en mulighed, i stedet for at man skal loade dem fra Kontakts explorer.

Tak!

KH Jens

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

De skal være lavet til Kontakt Player for at kunne vises i browseren.
skriver noder

Default avatar
Molly
Medlem
Indlæg: 17
Sted: København

Indlæg af Molly »

Det tror jeg også de er -- jeg ved dog stadig ikke, hvordan jeg får dem til at ligge ude blandt de andre instrumenter :/

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Realitone Blue mener jeg det var, som faktisk laves i to versioner, bl.a. af samme grund, de har en video hvor de beskriver hvad, og hvorfor,... ganske fint
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

/Dub

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Det er ikke alle third party biblioteker, der er lavet til at blive vist i browseren i venstre panel i Kontakt. En ret fiks måde at få adgang til dem, er at loade dem - altså de der third party ting - ind i Quickload menuen. Så ser det sådan her ud med Quickload menuen i højre side.
Skærmbillede 2019-11-21 kl. 17.37.41.png
Skærmbillede 2019-11-21 kl. 17.37.41.png (767.12 KiB) Vist 197 gange
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Default avatar
Molly
Medlem
Indlæg: 17
Sted: København

Indlæg af Molly »

Tak for svar alle sammen! Og Bluefonia: det er smart -- hurra :)!

Nyt svar