Bedste orkester vst?

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Default avatar
Briannielsen79
Medlem
Indlæg: 371

Bedste orkester vst?

Indlæg af Briannielsen79 »

Hejsa alle.

Set i lyset af at EastWest kører med tilbud op til 60% pt tænkte jeg, at jeg måske skulle anskaffe mig deres Hollywood Orchestra. Skal/kan bruge de fleste instrumenter, så en samlet pakke er nok bedre end at købe de individuelle strings, brass osv pakker.

Men hvad bruger I andre? Der er jo så mange forskellige og så er der hos EastWest 16-bit og 24-bit versioner. Der er osse de der Spitfire.

Jeg har søgt på siden her, men synes ikke, at jeg kunne finde noget. Jeg var faktisk sikker på, at jeg havde spurgt på et tidspunkt herinde, men har lige været alle mine tråde igennem og må gå ud fra, at jeg husker forkert.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Jeg vil efterhånden holde mig fra EastWest. Det er uddateret i lyd og programmering. Cinesamples er et godt bud på messing og slagtøj. Spitfire er godt på træblæsere og strygere. Tror ikke man får nogen pakke der er helt perfekt men Spitfire BBC er nok den mest komplette pakke jeg har hørt.
skriver noder

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg kan også godt lide Spitfire. Spiller budgettet ind - for du kan også kigge i retning af Vienna? Optimalt er det at blande forskellige biblioteker - jeg har heller aldrig hørt det komplette bibliotek. Husk kvalitet koster.....
Jeg har selv en del EastWest og er enig med Bryla.

Default avatar
Briannielsen79
Medlem
Indlæg: 371

Indlæg af Briannielsen79 »

Jeg har som sådan ikke et kæmpe stort behov, så det var mere fordi, Hollywood Orchestra så ret billigt ud og at det til den pris var rigtig godt. Jeg skal bruge det til få ting. Men ja....jeg har ikke lyst til at spendere “alt for mange” penge på det, men det må gerne lyde godt selvfølgelig.

Default avatar
henrikh2018
Medlem
Indlæg: 38

Indlæg af henrikh2018 »

Lydene fra East West lyder altså bare så stort,
jeg har selv købt masser af plugins fra
Soundsonline (East West).
På daværende tidpsunkt købte jeg et
plugin (16 bit audio), og fik 6 gratis plugins med (gold serien!), kan ikke huske
hvor mange penge jeg gav, hmm ca. imellem
3000-3500kr.
Kender ikke Hollywood Orchestra, men det lyder sikkert
ret fedt.
Vienna lyder vel endnu bedre , men er skide dyrt.
Måske er East West lidt outdated, men vel
ikke meget.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Jo desværre.
skriver noder

Default avatar
henrikh2018
Medlem
Indlæg: 38

Indlæg af henrikh2018 »

hmm, måske, men det er ok til mig,
jeg har hellere ikke flere penge, ha ha.

Default avatar
henrikh2018
Medlem
Indlæg: 38

Indlæg af henrikh2018 »

Hvad med den der Spitfire BBC, det er
vel voldsomt dyrt??!.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Bibliotekerne er ikke "one size fits all". Man er nødt til at vide, hvad de skal bruges til, ellers kan man gå meget galt i byen.

Nyt svar