Unterlass Singledesk 40 kopi

Bygning og akustik, lyddæmpning og -isolering, bass traps, monitorplacering, møbler.
Nyt svar
Medlemsavatar
Sieber
Medlem
Indlæg: 703

Unterlass Singledesk 40 kopi

Indlæg af Sieber »

Kender vi nogen som kan bygge et studie møbel herinde?
Jeg har ikke råd til et Unterlass Singledesk 40, men vil gerne have en kopi :D


Mvh Lucas
[color=#FF40FF]iMac, Logic Pro X, K+H O300D, Manley Ref C, Manley VoxBox, Apollo Twin Duo, Beats By Dr. Dre, Virus Polar, JD-800, Calrec RQP3200, UA 1176, Danfield 726, H3000, Audio & Design Compex 760[/color]

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Har søgt lidt efter nogle detailmål, uden dem bliver det meget svært. Vi mangler en som ejer et og som er så venlig at lægge nogle mål ud. Det er svært nok i forvejen at håndlave den flotte finish, de buede kantlister, som er varmpressede, hvilket jeg ikke har mulighed for og front listen som ligner alu, på de billeder jeg har kunnet finde. Noget af et project. Og så er det nok osse copy infringement, hvis man altså fortæller det til nogen :)
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Der er nogle mål her:

Billede

Derudover kan man også hente mål på Argosy's ting, hvis det er. Det kunne man ihvertfald for nogle år siden.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Okaaayyy, det er især højden, så det bliver ergonomisk korrekt. Bredden, ja, skal self. osse passe, men kunne evt. tilpasses noget gear. Så er der kun problemet med de buede lister. Man kan self. spartle/male/lakere sig ud af dette problem
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Sieber
Medlem
Indlæg: 703

Indlæg af Sieber »

Tak for indlæg :-D

Det er denne model og farve inkl. trælisterne jeg er forelsket i
Vedhæftede filer
5432EB5F-BA34-4087-8C93-C0EB69B891D9.jpeg
5432EB5F-BA34-4087-8C93-C0EB69B891D9.jpeg (680.68 KiB) Vist 933 gange
[color=#FF40FF]iMac, Logic Pro X, K+H O300D, Manley Ref C, Manley VoxBox, Apollo Twin Duo, Beats By Dr. Dre, Virus Polar, JD-800, Calrec RQP3200, UA 1176, Danfield 726, H3000, Audio & Design Compex 760[/color]

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Jeg har lavet mange af den slags ting gennem mit liv som håndværker, men jeg kan ligeså godt være ærlig og sige at trækanterne kan jeg ikke klare. De skal varmpresses, eller blødes godt op, men med materialer for omkring 5-7000 kr. tør jeg ikke at lave forsøg :)
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Sieber
Medlem
Indlæg: 703

Indlæg af Sieber »

Er det "trælisterne" på billedet jeg har uploadet som du mener er varmebehandlet?
For de er ikke døds-nødvendige :lol:

Eneste krav er egentlig at skæresnit og overfladen skal se blank og "pro" ud, altså ingen ujævnheder og små nisser som jeg ville få hvis jeg selv lavede et bord :wink:
[color=#FF40FF]iMac, Logic Pro X, K+H O300D, Manley Ref C, Manley VoxBox, Apollo Twin Duo, Beats By Dr. Dre, Virus Polar, JD-800, Calrec RQP3200, UA 1176, Danfield 726, H3000, Audio & Design Compex 760[/color]

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Jeg har nok fået lidt kolde fødder over for det. Som sagt jeg har lavet en del, men det møbel her er super design og finish. Sider og form på sider volder ikke noget problem. Alle kanter incl., den meget rundede forkant er et problem, hylderne som nearfield speakerne står på kan osse være en udfordring, og sidste problem er at jeg kun maler med rulle. Her skal I så ud og finde et rigtigt malerværksted som kan sprøjtelakere det hele, så det bliver blankt. Det originale er sikkert produceret af møbelplade som er belagt med hvid blank laminat, men det kræver en helvedes go´ industrisav at skære det, uden at lave skår i det.
Så alt i alt en stor udfordring, hvor den mindste fejl koster. :)
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Sieber
Medlem
Indlæg: 703

Indlæg af Sieber »

Pludselig lyder de 15.000.- som bordet koster ikke af så meget :dollargrin:

Mange tak for info og overvejelsen Hugo :)
[color=#FF40FF]iMac, Logic Pro X, K+H O300D, Manley Ref C, Manley VoxBox, Apollo Twin Duo, Beats By Dr. Dre, Virus Polar, JD-800, Calrec RQP3200, UA 1176, Danfield 726, H3000, Audio & Design Compex 760[/color]

Nyt svar