Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mike-air »

Nicolai skrev:Af de op imod 30 gange jeg har været på skiture og dermed måske 220-240 dage jeg har stået på ski, så har de sidste par dage i Østrig, Schweiz og Italien været på Top-5. Det mest vanvittig fantastiske vejr! Ikke en sky! Sne og frost om natten, høj sol og lidt plusgrader om dagen men 0% luftfugtighed så sneen er exceptionel! Jeg vil ikke hjem!
54EDA7DB-893F-4DBA-9BA3-8EEAAD145A5A.jpeg
Awesome! Ved du hvorfor det synes som at størstedelen af Danskerne vælger alperne frem for Norge & Sverige? :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

SÅDAN HILDUR.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Har netop haft standup møde med mit team; Folk forklarer kort hvad de arbejder på, og hvad de skal gøre resten af ugen. Stemningen er seriøs og disciplineret.... Indtil vi når til mig: "Well, this week... Let me see.. I will probably go to the bar, pick up a beer, go down and sit by the pool for a couple of hours if its sunny. Maybe go for a swim, and then just relax and enjoy life.... Since im going on vacation tomorrow"

Det virkede som om det var lidt uventet, og måske lidt uforskammet (er i et internationalt team med flere vidt forskellige kulturer)... Men sjovt var det (for Nordmændene og jeg ihvertfald) :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mike-air skrev:Har netop haft standup møde med mit team; Folk forklarer kort hvad de arbejder på, og hvad de skal gøre resten af ugen. Stemningen er seriøs og disciplineret.... Indtil vi når til mig: "Well, this week... Let me see.. I will probably go to the bar, pick up a beer, go down and sit by the pool for a couple of hours if its sunny. Maybe go for a swim, and then just relax and enjoy life.... Since im going on vacation tomorrow"

Det virkede som om det var lidt uventet, og måske lidt uforskammet (er i et internationalt team med flere vidt forskellige kulturer)... Men sjovt var det (for Nordmændene og jeg ihvertfald) :-D
Haha, fed joke, dem med eventuelle krænkelses-behov har sikkert overvejet, et kort sekund, om de skulle spille kortet :lol:
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

DUBTEMPLE skrev:
Mike-air skrev:Har netop haft standup møde med mit team; Folk forklarer kort hvad de arbejder på, og hvad de skal gøre resten af ugen. Stemningen er seriøs og disciplineret.... Indtil vi når til mig: "Well, this week... Let me see.. I will probably go to the bar, pick up a beer, go down and sit by the pool for a couple of hours if its sunny. Maybe go for a swim, and then just relax and enjoy life.... Since im going on vacation tomorrow"

Det virkede som om det var lidt uventet, og måske lidt uforskammet (er i et internationalt team med flere vidt forskellige kulturer)... Men sjovt var det (for Nordmændene og jeg ihvertfald) :-D
Haha, fed joke, dem med eventuelle krænkelses-behov har sikkert overvejet, et kort sekund, om de skulle spille kortet :lol:
Heldigvis ingen svenskere i teamet :-D :-D :wink:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Blev stoppet af politiet kl 2 i nat, for første gang i mit liv.

Meget overrasket kører jeg ind til siden, spørger om der var noget galt (jeg fulgte fartgrænsen, men accelerede godt fordi der ingen trafik var, og ja, fordi det er sjovt).

Politidamen siger gerne vil se kørekort og registrering på bilen- det får hun, og pludselig siger hun kørekortet er udløbet, tager det og går tilbage til deres bil. Den anden politidame (begge i civilt) begynder at snakke med min kæreste om alt mulig random.

Hun kommer tilbage, og fortæller mig mit kørekort er gyldigt alligevel, men at de ikke kan se mit danske kørekort i deres system, og derfor havde de stoppet mig.

PYHA, godt de ikke kiggede i handskerummet hvor alt vores dope ligger.

Spøg til side, glæder mig over nogle utroligt søde politifolk.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mike-air skrev:PYHA, godt de ikke kiggede i handskerummet hvor alt vores dope ligger
Ja, det må du nok sige, de plejer også at snuppe ens våben, uden blusel :)
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Har bestilt nyt køle/fryseskab.

Det kan åbenbart styres med en app.

Endnu bedre - så kan man lade være med at styre det med en app. Så fungerer det ligesom et køle/fryseskab. Det er sgu smart! :-D

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Haha. En smart app er også en smart måde at samle data på ;-)

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mike-air skrev:Haha. En smart app er også en smart måde at samle data på ;-)
Eller lade hackere tage kontrol over mine sun-lollys. :-P

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Mike-air skrev:
Nicolai skrev:Af de op imod 30 gange jeg har været på skiture og dermed måske 220-240 dage jeg har stået på ski, så har de sidste par dage i Østrig, Schweiz og Italien været på Top-5. Det mest vanvittig fantastiske vejr! Ikke en sky! Sne og frost om natten, høj sol og lidt plusgrader om dagen men 0% luftfugtighed så sneen er exceptionel! Jeg vil ikke hjem!
54EDA7DB-893F-4DBA-9BA3-8EEAAD145A5A.jpeg
Awesome! Ved du hvorfor det synes som at størstedelen af Danskerne vælger alperne frem for Norge & Sverige? :)
Fordi mulighederne i Alperne er meget større. For nybegyndere og familier med små børn er Norge og Sverige fint. Men jeg kører pænt til, vil gerne have længere pister (over 4 km) og vil gerne opleve nye pister hver dag. Og så skal man altså sydpå.
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

SustainerPlayer skrev:Eller lade hackere tage kontrol over mine sun-lollys. :-P
:lol:
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Nicolai skrev:
Mike-air skrev:
Nicolai skrev:Af de op imod 30 gange jeg har været på skiture og dermed måske 220-240 dage jeg har stået på ski, så har de sidste par dage i Østrig, Schweiz og Italien været på Top-5. Det mest vanvittig fantastiske vejr! Ikke en sky! Sne og frost om natten, høj sol og lidt plusgrader om dagen men 0% luftfugtighed så sneen er exceptionel! Jeg vil ikke hjem!
54EDA7DB-893F-4DBA-9BA3-8EEAAD145A5A.jpeg
Awesome! Ved du hvorfor det synes som at størstedelen af Danskerne vælger alperne frem for Norge & Sverige? :)
Fordi mulighederne i Alperne er meget større. For nybegyndere og familier med små børn er Norge og Sverige fint. Men jeg kører pænt til, vil gerne have længere pister (over 4 km) og vil gerne opleve nye pister hver dag. Og så skal man altså sydpå.
Ja okay, det giver god mening! Jeg har ikke selv været i Alperne på skiferie, kun Norden og så lige en afstikker til Tjekkiet :-)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg elsker når folk tør vælge den skøre ide:
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/tre ... har-virket

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Nyt suspekt album idag! :denmark:

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Mike-air skrev:Nyt suspekt album idag! :denmark:
Skulle den ikke have været i “brokke” tråden?? I så fald er jeg enig. Det er sgu ikke nemt at opdrage sine egne unger på 10 og 12 og arbejde som musiklærer på en efterskole, når den slags tosser får pladekontrakter....

:twisted:
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Nicolai skrev:
Mike-air skrev:Nyt suspekt album idag! :denmark:
Skulle den ikke have været i “brokke” tråden?? I så fald er jeg enig. Det er sgu ikke nemt at opdrage sine egne unger på 10 og 12 og arbejde som musiklærer på en efterskole, når den slags tosser får pladekontrakter....

:twisted:
Jo, den skulle nok have været i brokke tråden..

- Din kommentar altså :-)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nicolai skrev:
Mike-air skrev:Nyt suspekt album idag! :denmark:
Skulle den ikke have været i “brokke” tråden?? I så fald er jeg enig. Det er sgu ikke nemt at opdrage sine egne unger på 10 og 12 og arbejde som musiklærer på en efterskole, når den slags tosser får pladekontrakter....

:twisted:
:dollargrin:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »


Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ikke slow mo guys niveau, men stadig en flot video:


Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Christoffer I. N. skrev:Ikke slow mo guys niveau, men stadig en flot video:

Det er lidt ligesom at tage billeder af Eiffeltårnet, selv om mange andre allerede har gjort det, har jeg også selv lyst til at filme det her eksperiment. Det er fedt.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Elsker løsningsorienteret drama uden divaer.

"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Nyt svar